s40v3 kenidi yapımım windows_7 v1.1.8 teması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
    Konu Sahibi
s40v3 kenidi yapımım windows_7 v1.1.8 teması
Bu sefer önizleme yok malesef çünkü daha once paylaştığım windows temasının 2. versiyonu sadece icon ları değiştirdim

link:megafon::


1teşşekkür 1 yorum =emeğe saygı=daha çok paylaşım
 
  • Beğen
Tepkiler: ekoemre, oguzsnlr ve 6mr6


senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
    Konu Sahibi
1 teşşekkkür var :D
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler :)
 
H/\S/\N

H/\S/\N

Üye
teşekkürler
 
senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
    Konu Sahibi
sadece yazmayıp butonabassakdahaiyi olur :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt