Six Guns Windows Phone magazada

Sponsorlu Bağlantılar

narnia16

narnia16

Üye
Oyunlar yavaş yavaş 512 MB ram desteğiyle ve ücretsiz gelmeye başladı. Güzel gelişmeler :)

Haber için :tşk:
 


sekajmer

sekajmer

Üye
O ufak takılmalar benim 820 de 2d oyunlarda bile oluyor . 50mb oyunda kasıyor :D servisi özlemiş
 
kursat99

kursat99

Üye


windowsphone.com a girip elle indir gibi bir seçenek ile .xap dosyasını bilgisayara indiriyoruz sd karta atıyoruz mağaza yoluyla yüklüyoruz ( tam denemedim o yüzden acemice anlattım )
Çok teşekkürler. Bende bunu arıyordum.

Diğer taraftan da oyunların RAM sorunsuz ve ücretsiz gelmesi aklımda bir fikir uyandırıyor ama neyse inşallah düşündüğüm gibi değildir.
 

elitetr

Üye
O ufak takılmalar benim 820 de 2d oyunlarda bile oluyor . 50mb oyunda kasıyor :D servisi özlemiş
MC4 te kasmayan telefon bunda hiç kasmaz. Oyunda sıkıntı var kısaca. sendeki kasma olayınada anlam veremedim :\ hard reset dene, düzelir belki
 
sekajmer

sekajmer

Üye

Çok teşekkürler. Bende bunu arıyordum.

Diğer taraftan da oyunların RAM sorunsuz ve ücretsiz gelmesi aklımda bir fikir uyandırıyor ama neyse inşallah düşündüğüm gibi değildir.

önemli değil . Sanırım ne düşündüğünü anladım en iyisi boş ver .


- - - Eklendi - - -

MC4 te kasmayan telefon bunda hiç kasmaz. Oyunda sıkıntı var kısaca. sendeki kasma olayınada anlam veremedim :\ hard reset dene, düzelir belki

mc4 , The amazing Spiderman,the dark king(batman),asphalt bu oyunların hepsini denedim denemek içinde hep her oyun için format atmak durumunda kaldım malum hafiza,:D hepsi azıcık kasıyordu .
 

Serhanas35

Üye
xp indirsem telefonda hemen yüklenirmi acıba
 

elitetr

Üye
Merak ettim ya ne düşünüyonuz :D
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Çok kasıyor ya.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Acayip bir oyun gtanın kovboy versiyonu l620 sorunsuz
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Ücretsiz enteğesaant :D

- - - Eklendi - - -

Bu arada oyuna biraz optimizasyon gerekiyor, çok rahatsız etmese de hafif takılmalar oluyor.

Bu bence optimizasyonla çokta alakası yok kullandığımız GPU lar sadece eskimeye başladı. Ama grafik düşürülebilir :hmmm nokia Adreno 320 kullanaydı iyiydi :off:
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Hemen indirdim :) Microsoft bence çoğu oyununu sisteme destek açısından
 

elitetr

Üye
Ücretsiz enteğesaant :D

- - - Eklendi - - -



Bu bence optimizasyonla çokta alakası yok kullandığımız GPU lar sadece eskimeye başladı. Ama grafik düşürülebilir :hmmm nokia Adreno 320 kullanaydı iyiydi :off:

Dediğim gibi MC4 te hiç takılma olmadan oynarken ondaki grafiklerin ancak yarısı kadar olan bu oyunda takılmalar olması gpudan ziyade optimizeden kaynaklı gözüküyor. Bence kasıma kadar gelmesi gereken 15 oyun işini aceleye alıyorlar ve bu durumda portlama da kalitesiz şekilde oluyor. Açıkcası gelecek diğer oyunlarda da bu şekilde olacaksa hiç gelmesin daha iyi :\
15 problemli oyun yerine 5 adam gibi oyunu tercih ederdim ( bu lafımı gameloft' a iletsin biri :D )
 
pirenuri

pirenuri

Üye
İndiremiyorum oyunu
 

Serhanas35

Üye
Bilmiyorum. İndirmeye başlıyorum . Biraz bekliyor 437 mb mı ne iniyor diyor sonra da ağda problem var mı ne öyle bişi diyor
bendede hafıza yok dedi .xap olarak indiriyorum
ole yuklucem
 
osilost

osilost

Üye
bıktım artık bu hafıza probleminden koca hafıza kartı bir işe yaramıyor bir güncelleme yapıp yayınlayamıyor Microsoft. verdiğimiz paranın hakkını alamıyoruz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


Üst Alt