Bu arada oyuna biraz optimizasyon gerekiyor, çok rahatsız etmese de hafif takılmalar oluyor.
Çok teşekkürler. Bende bunu arıyordum.
windowsphone.com a girip elle indir gibi bir seçenek ile .xap dosyasını bilgisayara indiriyoruz sd karta atıyoruz mağaza yoluyla yüklüyoruz ( tam denemedim o yüzden acemice anlattım )
MC4 te kasmayan telefon bunda hiç kasmaz. Oyunda sıkıntı var kısaca. sendeki kasma olayınada anlam veremedim :\ hard reset dene, düzelir belkiO ufak takılmalar benim 820 de 2d oyunlarda bile oluyor . 50mb oyunda kasıyorservisi özlemiş
Çok teşekkürler. Bende bunu arıyordum.
Diğer taraftan da oyunların RAM sorunsuz ve ücretsiz gelmesi aklımda bir fikir uyandırıyor ama neyse inşallah düşündüğüm gibi değildir.
MC4 te kasmayan telefon bunda hiç kasmaz. Oyunda sıkıntı var kısaca. sendeki kasma olayınada anlam veremedim :\ hard reset dene, düzelir belki
hepsi azıcık kasıyordu .xp indirsem telefonda hemen yüklenirmi acıba

Bu arada oyuna biraz optimizasyon gerekiyor, çok rahatsız etmese de hafif takılmalar oluyor.
nokia Adreno 320 kullanaydı iyiydi 
Ücretsiz enteğesaant
- - - Eklendi - - -
Bu bence optimizasyonla çokta alakası yok kullandığımız GPU lar sadece eskimeye başladı. Ama grafik düşürülebilirnokia Adreno 320 kullanaydı iyiydi
![]()
)nedenki_İndiremiyorum oyunu
Bilmiyorum. İndirmeye başlıyorum . Biraz bekliyor 437 mb mı ne iniyor diyor sonra da ağda problem var mı ne öyle bişi diyornedenki_
bendede hafıza yok dedi .xap olarak indiriyorumBilmiyorum. İndirmeye başlıyorum . Biraz bekliyor 437 mb mı ne iniyor diyor sonra da ağda problem var mı ne öyle bişi diyor
bendede hafıza yok dedi .xap olarak indiriyorum
ole yuklucem
