Clausius Clapeyron
Üye
Siteye Ulaşılamıyorbulunamadı Sorunuerror
Site bazen bende açılmıyor bunun nedeni nedir? Opera 8.5 kullanıyorum ve uzak sunucu hatası diyor ...
Az önce raporla ya basınca bunu yazıyor:
Bağlantı sunucu tarafından kesildi
Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=251172&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
Az önce raporla ya basınca bunu yazıyor:
Bağlantı sunucu tarafından kesildi
Ulaşmaya çalıştığınız http://www.maxicep.com/forums/index.php?ac...5&p=251172&st=0 adresi, Şu anda kullanılabilir değil. Adresi doğru yazdığınızdan emin olup tekrar deneyiniz.
