

soruları hiç böyle beklemiyordum ki hocalarımız daha ilk defa uygulanacak bir sistem sizi asla zorlamazlar kolay olacak diyorlardı ama öyle olmadı.sınav çıkışı tek bir soru bile hatırlamadım.gerçekten iyi bir sonuç geleceği konusunda şüphelerim var.yeni sistem hepimizin canına okuyacak gibi görünüyor.Ülkemiz açısından değişiklik yapılması başlarda iyi sonuçlar vermiyor ki söz konusu eğitim oldu.ama olsun herşeye rağmen girdik sınava hakkımızda en hayırlısı neyse o olması temennisiyle
Sosyale zor diyorlardı
