.::Siemens SX1 FW Showroom::.

Sponsorlu Bağlantılar

diehard21

Üye
selam beyler ya ben bu flashı ölçmek için yıkladımda rusca site cıkıyo ? ne yapmalıyım
 


BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
selam beyler ya ben bu flashı ölçmek için yıkladımda rusca site cıkıyo ? ne yapmalıyım
kardeş flash telfona at daha sonra fexplorer veya bu işleri yapan programla aç...bu kadar
 

nadiren

selam beyler ya ben bu flashı ölçmek için yıkladımda rusca site cıkıyo ? ne yapmalıyım
flashsize.exe programı benim fw içerisindeki pakette var, eğer indirdi isen oradakini kullanabilirsin...
 

lagos1903

Üye
sx1 in driverını indirdim sys uzantılı dosyasını açamıyorum yardım edebilecek varmı yada driver gönderebilecekkkkkk
 

muminp

Üye
benim sx1 update moduna geçmiyor, zor da olsa bi x55 kablo buldum, egold core sorunsuz attım. Ama yine de joystik+no ile açmaya çalışırken bzzz yapıp update moduna geçmiyo. tavsiyesi olan varmı???????
 

ERKAHAN

Üye
orijinal sürüm olan SX1 GREECE-TURKEY RETAIL uk-el-tr 10_0001 (Servis Sürümü)
yenilermisiniz
 

mehmet33edu

Üye
arkadaşlar sx1 rime tekara kavuştum ancak sistem çökmüş yükleme yapacam driverı tanımıyor ne yapmam lazım yapmadığım şey kalmadı öneri bekliyorum eğer tabi sx1 rimi kaldı boşver demezseniz umarım öylede demezsiniz herkes vazgeçecek ama ben asla !!!;) neyse cevap bekliyorum arkadaşlar
 
zangoo

zangoo

Üye
linkler ölmüş güncellemek için kolları sıvamak isteyen yokmu?
 

erdem2681

Üye
arkadaşlar limkler ölü böyle ölü linkleri koyup vaktimizi boşa harcamayalım
 

CANGO54

Üye
Selamlar
Link hata veriyor. 404 error.
 

mesut74

Üye
linklerde dosyalar yok.
 

mc_fox

Üye
Link öLmüş eLinde mevcut oLan biri yeniLeyebiLirmi yada bana maiL atabiLirmi [email protected] siemens sx1 mclaren 24mb ram kuLLanıyorum yardımLarınız icin şimdiden tşkLer...
 

serhataltuntas

Üye
biri cmertin up4 nün sağlam bi linkini ekleyebilirmi. çok rica ediyorum
 

kazimserhan

Üye
cepforum'dan indirebilirsin....
 
futbol123

futbol123

Üye
teşekkurler..
 
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
BOZKURT
resimli fw atma görüntüleri yokmu? sanırsam 8-10 resim oluyordu sitede vardı nerde yoksa ekleyebilirmisin resimli anlatım daha güzel bence yardımcı olurmusun cevap bekliyorum sx1 imi canlandıracağım

not:yazılı anlatım güzel değil ama hem yazı hem resim daha güzel anlaşılıyor bu arada acemi sx1cilerimizde bu yöntemi öğrenir aslında videolu anlatım olsa resime yazıya gerek yok resim vb metaryelleri bekliyorum
 
N72_Black

N72_Black

Üye
SX1'imi özledim :hmmm cmertup4 kurmuştum en son. O zaman başka bir sitede takılıyordu cmert habire yazıyordu sistemleri. en son up4 çıkmıştı. Bundan 5 yıl önce sattım Sx1'i... efsaneydi..
 
zangoo

zangoo

Üye
biri güncellese ya şu linkleri neden ilgilenilmiyor ki?
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
teşekkürler
 
abandonware

abandonware

Üye
siemense para verilirmi? budevirde ?
 


Üst Alt