kardeş flash telfona at daha sonra fexplorer veya bu işleri yapan programla aç...bu kadarselam beyler ya ben bu flashı ölçmek için yıkladımda rusca site cıkıyo ? ne yapmalıyım
flashsize.exe programı benim fw içerisindeki pakette var, eğer indirdi isen oradakini kullanabilirsin...selam beyler ya ben bu flashı ölçmek için yıkladımda rusca site cıkıyo ? ne yapmalıyım
