bycengiz
Üye
Shsh kaydı almış olabilirmiyim ??
Merhaba
iPhone 3Gs V4.1 de JB yapmıştım , Fakat versiyonunu 4.3.5 e yükseltim ve şimdi JB yapamıyorum shsh kaydı diye birşey duydum onu eğer daha önce aldıysam versiyon düşürüp JB yapabilirim. Acaba versiyon 4.1 deyken yaptığım JB te shsh kaydı alınmışmıdır ?? Limerainmiydi neydi onla JB yapmıştım...
Ahgg ahg update etmez olaydım !
iPhone 3Gs V4.1 de JB yapmıştım , Fakat versiyonunu 4.3.5 e yükseltim ve şimdi JB yapamıyorum shsh kaydı diye birşey duydum onu eğer daha önce aldıysam versiyon düşürüp JB yapabilirim. Acaba versiyon 4.1 deyken yaptığım JB te shsh kaydı alınmışmıdır ?? Limerainmiydi neydi onla JB yapmıştım...
Ahgg ahg update etmez olaydım !
