Sevgilinize nasıl hitap ediyorsunuz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


minoo

minoo

Üye
İsmi yeter ona :ehe Fazlası şımartıyo. Sonra da havalanıp aldatıyo falan. Yine telim çalmasın. Arayan 3 senelik sevgilisidir falan :ehe Gerek yok :D
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
söylememm.
 
greenmile

greenmile

Üye
her zaman hitapta olmuyor doğaçlama o an ne aklıma geliyorsa belirli bişey yok :ehe
 

turbison066

Üye
olsun da bi nasıl hitap edeceğimizi düşünürüz :)
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
    Konu Sahibi
çöp konteynırım dicem :ehe
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ne dedigin degil nasıl dedigin önemli.İçten bi askım desen yeter heralde He?
Ara konusmalar için elmalı kurabiyem,böcegim falan de :good:
Bi arkadasta demis bende uyarayım ismini söylersen bir hafta boyunca o da sana isminle hitab eder :islik
 
minoo

minoo

Üye
mimi diyorum ben. Mimi'mm.
 

pelın_

Aşkısı
 
phasan

phasan

Üye
sevgilim yanımda olsa aşkım bitane canım ve daha neler derdim
 
Jerkez38

Jerkez38

Üye
    Konu Sahibi
Ne dedigin degil nasıl dedigin önemli.İçten bi askım desen yeter heralde He?
Ara konusmalar için elmalı kurabiyem,böcegim falan de :good:
Bi arkadasta demis bende uyarayım ismini söylersen bir hafta boyunca o da sana isminle hitab eder :islik
aman töbe de abi :D isimle hitap ettim bi kere başıma kakmadığı kalmadı. :D

----------Eklendi @ 13:29:42 ---------- Yazıldı @ 13:28:45 ----------

sevgilim yanımda olsa aşkım bitane canım ve daha neler derdim
Allah kavuştursun kardeş :)
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Valla bende bir zamanlar meleğim derdim her cümlenin başında. şöyle derdi: Şu anda sen hariç bütün erkeklerden nefret ediyorum. Seni çok seviyorum ya. derdi. Sonradan herşeyi bozdum tabi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38
Jerkez38

Jerkez38

Üye
    Konu Sahibi
Valla bende bir zamanlar meleğim derdim her cümlenin başında. şöyle derdi: Şu anda sen hariç bütün erkeklerden nefret ediyorum. Seni çok seviyorum ya. derdi. Sonradan herşeyi bozdum tabi.
geçmiş olsun kardeş :)
 
spartuas

spartuas

Üye
çoğu laftan nefret ederim. Ama aşkım daha iyi geliyor bana göre. Fazla abartmamak gerek ama :)
 
buketcik

buketcik

Üye
heyyyy:ehe
 
minoo

minoo

Üye
Mimiii :salincak: <3
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Ne dedigin degil nasıl dedigin önemli.İçten bi askım desen yeter heralde He?Ara konusmalar için elmalı kurabiyem,böcegim falan de :good:Bi arkadasta demis bende uyarayım ismini söylersen bir hafta boyunca o da sana isminle hitab eder :islik
ben sinirlenince ismiyle hitap ederim.anlasilir zaten.karsimdaki anlarneye kizdin söyle bakimler gelir hemen:ehe
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Bana ismimle hitap edilmesini hiç sevmem, ismimi sevmememle kaynaklı bir durum. Heleki sevgilim bunu yapıyorsa bu çekinilmez olurdu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt