Sevgilinize nasıl hitap ediyorsunuz :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Jerkez38

Jerkez38

Üye
    Konu Sahibi
Sevgilinize nasıl hitap ediyorsunuz :)
Arkadaşlar sevgilime söyleyecek hitap bulamıyorum artık :ehe
çöp bidonum, hatunum, sultanım, frambuazlı pastam, battaniyem, vsvs gibi :ehe
 


anılbaran

anılbaran

Üye
yok ama olsa idi neler neler derdim hepsinı burda acıklamayım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38
y n s c n

y n s c n

Üye
aşkitom de en basitinden :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38
cargo3230

cargo3230

Üye
minik sıçanım de bayılıyorum buna :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve Jerkez38

pelın_

adını sölemede ne dersen de:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38

umut_bozkurt

Üye
şişt ne yapıyon kız
 
Giresun Sahili

Giresun Sahili

Üye
balım.
 
Joker.

Joker.

Üye
totoş napiyon .D Şıt kız sana demedim sakız şaka bir yanyokki deyeyim :ehe
 

pelın_

sevgilim denmesini hep sevmişimdir:)
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
pampişim :D
 

pelın_

CİCİŞ
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
:ehe ben genelde tatlım derim ..hep tatlım derim aslında ona has değil :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38 ve y n s c n
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Mağnam
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38 ve vapur dumanı
Şizofren_

Şizofren_

Üye
Yawrummm nasıl:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
iguanam benim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Jerkez38
Jerkez38

Jerkez38

Üye
    Konu Sahibi
baya hoş hitaplar öğrendim :) teşekkür ederim herkeze sağolun :) mağaram , benim battaniyem hitabına benziyo :D igoanam ve minik sıçanım hoşuma gitti :D
 

pelın_

baya hoş hitaplar öğrendim :) teşekkür ederim herkeze sağolun :) mağaram , benim battaniyem hitabına benziyo :D igoanam ve minik sıçanım hoşuma gitti :D

okadar şey söledik sonuç minik sıcanımmı:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Astrosman

Astrosman

Üye
Vampirim benim :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt