aslında gayet anlamlı ne güzel şanslı kıızmış.gerçi biri bana öle dese ayrılırdımMağnam

ben genelde tatlım derim ..hep tatlım derim aslında ona has değil
![]()

baya hoş hitaplar öğrendimteşekkür ederim herkeze sağolun
mağaram , benim battaniyem hitabına benziyo
igoanam ve minik sıçanım hoşuma gitti
![]()

