Sevdiğim kız . . .

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mcnpl4

Üye
konus ama vakit kaybetme olumsuz olmasibhic konusmayip sikinti cekmekten daha iyi.
 

ka_za

Üye
Konuş sonucuda buraya yaz merak ettim
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
konuşmam lazım hiç değilse ilerde sıkıntı çekmem.kabul etme olasılığıda var gibi oyüzden gidip konuşucam okula gitmeye başlıyalım bi inşallah kabul eder
 
Tepkiler: Kayahan14

versino2

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar açılmaya karar verdim Allah'ın izniyle bu hafta bitiricem tutucam kolundan senden hoşlanıyorum ama söyliyemiyorum.cevabın ne olur bilmem ama ben senden çok hoşlanıyorum.bakalım cevap ne olacak hayır derse ne yaparım o an bilmiyorum.evet derse de gene bilmiyorum en merak ettiğim yer de burası.ben söyledikten sonra acaba ne olacak evine filan mı bırakıcam.
 

ka_za

Üye

İnşallah olumlu geçer kardeşim takipteyim
 

Joker

Emekli Yönetici

Bi an kendimi gördüm merak etme bişey olmaz ben lisedeyken öyleydim numarasını almıştım ama konuşamadım sonra kıza açıldım ama olmadı olmayınca olmuyo yani yapcak bişey yok ama duygularından eminsen git ve konuş her türlü sonucada kendini hazırla . Şimdiden kolay gelsin kardeşim
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
sağolun inşallah hayırlısı bakalım kaderimiz iz de birbirimiz yazıyorsak olur. Bu hafta bitiricem inşallah cevap ne olur bilmem ama karar verdim bi bende senden hoşlanıyorum dese ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemem gerçi hayır sadece arkadaş olarak görüyorum seni derse de ne diyeceğimi bilmiyorum

- - - Eklendi - - -

whats up olayı bitti ya konuştum numarası var artık yüz yüze söylemeye çalışıcam baktım yapamıyorum whats up dan yazıcam
 
12 gün geçti hadi ama okullar kapanmadan konuşacaksan konuş artık
ben olsam çoktan konuşmuş su dolu pet şişeyi kafama yemiştim
 

Joker

Emekli Yönetici
Git söyle artık kafan rahat olur en azından ayrıca olumsuz bi cevap gelirsede sakın üzülme bir sürü kız var sen istemesen bile bigün mutlaka oluyo
 
abicim rahat ol konuş ama tavsiyem şu olabilir yüz yüze konuş daha ciddi gösterir seni
 
Pardon Kuzenim yazdı diye başla ,gerisi gelir
 
Tepkiler: Joker

ka_za

Üye
Naptın hala konuşmadın mı?
 
Aynnen konuştun Mu Ne Dedi Kız Sana Kesin [ Çıkarım Demiştir ]
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
yok ya nerde konuşamadım konuşamıcam da bu gidişle.whats up tan yazmayı düşünüyorum çünkü yapamıcam.
 
Tepkiler: Joker
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...