konuşmam lazım hiç değilse ilerde sıkıntı çekmem.kabul etme olasılığıda var gibi oyüzden gidip konuşucam okula gitmeye başlıyalım bi inşallah kabul eder
evet arkadaşlar açılmaya karar verdim Allah'ın izniyle bu hafta bitiricem tutucam kolundan senden hoşlanıyorum ama söyliyemiyorum.cevabın ne olur bilmem ama ben senden çok hoşlanıyorum.bakalım cevap ne olacak hayır derse ne yaparım o an bilmiyorum.evet derse de gene bilmiyorum en merak ettiğim yer de burası.ben söyledikten sonra acaba ne olacak evine filan mı bırakıcam.
evet arkadaşlar açılmaya karar verdim Allah'ın izniyle bu hafta bitiricem tutucam kolundan senden hoşlanıyorum ama söyliyemiyorum.cevabın ne olur bilmem ama ben senden çok hoşlanıyorum.bakalım cevap ne olacak hayır derse ne yaparım o an bilmiyorum.evet derse de gene bilmiyorum en merak ettiğim yer de burası.ben söyledikten sonra acaba ne olacak evine filan mı bırakıcam.
Yine yardımınıza ihtiyacım var.sevdiğim kızın numarası bende var ve whats up da açık görüyorum ama benim numaram onda yok.her açık gördüğüm de yazmak istiyorum ama ne yazıcam nasıl yazıcam bilmiyorum. Kızın onu sevdiğim den haberi de var.nerden aldın filan derse ne dicem
Bi an kendimi gördüm merak etme bişey olmaz ben lisedeyken öyleydim numarasını almıştım ama konuşamadım sonra kıza açıldım ama olmadı olmayınca olmuyo yani yapcak bişey yok ama duygularından eminsen git ve konuş her türlü sonucada kendini hazırla . Şimdiden kolay gelsin kardeşim
sağolun inşallah hayırlısı bakalım kaderimiz iz de birbirimiz yazıyorsak olur. Bu hafta bitiricem inşallah cevap ne olur bilmem ama karar verdim bi bende senden hoşlanıyorum dese ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemem gerçi hayır sadece arkadaş olarak görüyorum seni derse de ne diyeceğimi bilmiyorum
- - - Eklendi - - -
whats up olayı bitti ya konuştum numarası var artık yüz yüze söylemeye çalışıcam baktım yapamıyorum whats up dan yazıcam