Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sesinizi Asıl Buna Çıkarın
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MaxipmaN
Üye
ya eksik birşey yok boşverin ya
meme4
Üye
böyle saçmalık olur mu ya maxicepi maxicep yapan kuruldugu günden bu güne getiren symbian alt menüye alınmış alın susun der gibi maxicep benim için bitmiştir üyeligimi silin lütfen
iyi olan bir şeyi berbat etmişler buna tepki göstermekte bir sakınca yok.
korkma üyeliğini silmezler.
http://www.maxicep.com/site-hakkinda/symbian-kategorilerindeki-genel-duzenleme-hakkinda-bilgi-786316.html
arslanla
Üye
Bence böyle daha düzenli olmuş en üstte symbian var...
[ENGİN]
Üye
Bu konuda yanındayım Serdar bunu şimdi yapmanın bir anlamı yoktu hala en çok ziyaretçi ve üyenin ziyaret ettigi bölümü bir an da küçülttünüz olmadı bu bence
Pringles
Üye
Kötü oldu ya
achambo
Üye
aşırı kötü oldu bu ne böyle diğer sistemlerden kat kat daha etkin olan yer nasıl küçültülür