Symbian Kategorilerindeki Genel Düzenleme Hakkında Bilgi

Sponsorlu Bağlantılar

Ozan

Ozan

Admin
    Konu Sahibi
Symbian Kategorilerindeki Genel Düzenleme Hakkında Bilgi
Arkadaşlar merhaba

9 yıl önce yani sitemizi ilk hizmete açtığımız günleri hatırlıyorum da, mobil isletim sistemi olarak destek verebileceğimiz, içerik sunabileceğimiz sadece Symbian isletim sistemi vardı. Zamanla alternatif işletim sistemleri gelişti ve sitemizde onlara da tek tek yer verme ihtiyacımız doğdu ve şu an geldiğimiz noktada, mobil cihazlarda oldukça farklı işletim sistemleri görmekteyiz. Doğal olarak işletim sistemleri ve teknoloji çeşitlendikçe, Türkiye'nin en iyi mobil teknoloji portalı olarak hepsiyle ilgili kapsamlı bilgi ve içerik vermeye çalıştık ve çalışıyoruz. Kategoriler zamanla oldukça çeşitlendi.

Bu anlamda, Symbian bölümünde ufak bir düzenleme yaptık. Forum ana sayfamızda daha önceden her symbian sürümü için farklı bir kök kategori varken, artık Symbian için diğer sistemler gibi tek bir kök kategori oluşturarak tüm Symbian sürümleri bir arada topladık. Böylece aynı olan ancak sadece sürüm farkları olan Symbian sistemleri, daha derli toplu sekilde ana sayfada Symbian OS kategorisi altında bir araya getirdik



Kategorilerin işlev ve içerikleri açısından hiçbir fark yok, herşey aynı. Sadece ana dizinde görebileceğiniz üzere daha düzenli bir mobil işletim sistemleri yapısı oluşmuş oldu. Symbian OS altında, ilgili Symbian sürümü kategorisine girerek, hemen altında destek kategorileri ile uygulama ve oyunları görebilmektesiniz.




İyi Forumlar
 
  • Beğen
Tepkiler: papakudioflu, Nextman, ANIL ve 5 diğerleri


Bozkurt_28

Bozkurt_28

Üye
hayırlı olsun
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Herşey elinin altındaydı bu bence kötü olmuş ama alışmamız gerekiyor :) hayırlı olsun
 
eşref gümüşsay

eşref gümüşsay

Üye
bence guzel düşünmüşsünüz hayırlısı olsun
benım düşüncem eskı şekli daha iyiydi neden derseniz 4 işletim sistemi var
Symbian^3
Symbian S60v5
Symbian S60v3
Symbian S60
bolumlerı ayrı ayrı olsa daha ıyı olurdu ...
Sakın yanlış anlamayın benı
sonucta sizin kararınız bize de saygı duymak kalır ...
 
asigsasi

asigsasi

Üye
symbian 3 içinden wallpaper bölümünü alıp oyunların altında yeni bi katagori olsa bence daha iyi olur

sanki bu yeni hali ile yönetim den de symbian bölümüne bi darbe gelmiş gibi :) koca symbian küçücük olmuş :) belki daha iyi olmuştur zamanla göreceğiz fakat yukarıda dediğimi es geçmeyin :)
 
Bahaxi

Bahaxi

Üye
Symbiana bu yapılmamalıydı bence eski halleri daha iyiydi ana sayfadaydı ne güzel:zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
pRime.

pRime.

Üye
işlev açısından hiçbir fark yokmuş. O bölümler ziyaretçi sayısını kaybetmeye başladığında bu lafını hatırlatırım.
girin bakın bakalım mobil siteden o bölümler nasıl diğer bölümler nasıl gözüküyor. 4 tane işletim sistemini tek ufacık bir alana sıkıştırdınız tek yaptığınız bu oldu. Size kim symbian tek bir işletim sistemi dedi bilmiyorum ama SYMBİAN'IN HER SÜRÜMÜ FARKLI BİR İŞLETİM SİSTEMİDİR! Hepsinin kullanıldığı cihazlar birbirinden farklıdır!

- - - Eklendi - - -

en büyük symbian kaynağı olan maxicep'in yaptığına bak.
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR, MertcaN9 ve asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
inşallah eski haline geri getiriler de üyelere olan saygı ve sevgiyi herkese göstermiş oluruz bu şekilde maxicep te aktif lik yarı yarıya düşecektir. Ve bu yapılan symbian kullanıcılarını hiçe saymadır sanki symbian olduğu için bütün iletişim sistemleri aynı
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve MertcaN9
Bahaxi

Bahaxi

Üye
Ben hergün s60v5 bölümünde takılıyorum .yapılan bu değişikliği hiç beğenmedim.lütfen geri dùzel tilsin...
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
pRime.

pRime.

Üye
inşallah eski haline geri getiriler de üyelere olan saygı ve sevgiyi herkese göstermiş oluruz bu şekilde maxicep te aktif lik yarı yarıya düşecektir. Ve bu yapılan symbian kullanıcılarını hiçe saymadır sanki symbian olduğu için bütün iletişim sistemleri aynı
4 işletim sistemi tek başlık altında. Genel, destek forumları alt forum olmuş. Bakın bakalım mobilden nasıl gözüküyor:

bir diğer bölümlere bir de "symbian" bölümlerine bakın. Eğer amaç daha derli toplu bir forum yapmaksa aynı düzenlemeyi diğer bölümde yapar, oyun uygulama istekleri gibi saçma sapan bölümleri anasayfaya koymazsınız.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: CABBAR, catdog136 ve smh60
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Ben hemen genel– yazılım destek– cihaz destek–ve oyun bölümünü yeni sekmede açarım ardından hemen altında sistem modifikasyonu açardım böyle çok kötü olmuş gerçekten düzenleme yapılacaksa diğer bölümlere de yapılsın ama hiç yapışmasın BENCE...
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve MertcaN9
Bahaxi

Bahaxi

Üye
hahaha androide bak symbiana bi bak mesaj sayısı konuşmuş daha bişe diyemicem..
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bencede eski haline alınsin ben bunu symbiana hakaret sayarım
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
hikmet366

hikmet366

Üye
Hayırlı Olsun Yapacak Bir şey Yoq ..
 
rapman

rapman

Üye
Geç bile kalındı.
 
tarxhn

tarxhn

Üye
hayırlısı olsun
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Artik symbian bolumune cok az giriyorum o yuzden benim icin farketmez
 

-Kazuva-

Üye
symbian olamaydı maxicep te olmazdı umarım bu işi symbianı küçümsediğiniz için yapmadınız
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9
PriZm

PriZm

Üye
Symbian zaten yok ediliyorken birde Maxicepde yok etmeye çalışıyormuş gibi bir his var içimde.

Açıkçası böyle daha düzenli olmuş ama aynı zamandada;

zamanında Maxicep'i ünlendiren bölümün kullanıcılarına hakaret gibi olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR ve MertcaN9
hikmet366

hikmet366

Üye
Symbian zaten yok ediliyorken birde Maxicepde yok etmeye çalışıyormuş gibi bir his var içimde.

Açıkçası böyle daha düzenli olmuş ama aynı zamandada;

zamanında Maxicep'i ünlendiren bölümün kullanıcılarına hakaret gibi olmuş.

Aynen Sanki S60v5 İ Yavaş Yavaş Rafa Kaldırıyorlar..
 
  • Beğen
Tepkiler: MertcaN9


Üst Alt