Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gatetrans

Üye
E66 OS9.2 kullanıyor ama bu dahili bileşen diyip yüklemiyor.Sorun nedir,E66 için uygun olmamasımıdır?
 


htosuntr

Üye
yusufokur nasıl eski versiyona dönebiliyosun?

eski yazılıma dönülemiyor benim bildiğim...

--------------- Ekleme ---------------

E66 OS9.2 kullanıyor ama bu dahili bileşen diyip yüklemiyor.Sorun nedir,E66 için uygun olmamasımıdır?
yeni yazılımı attın sanırım...
onun için dosyaları yüklerken bu mesajı veriyor....
biraz bekleyeceksin hack için...
yeni yazılım kırılamadı daha...
 
zezu_5

zezu_5

Üye
31.0.015 bu sürüme nasıl uygulama yüklenir?
 
dj_tek_lee

dj_tek_lee

Üye
bende de bu dahili bir bileşendir diyor daha programı bile kuramadım:(
v30.0.0... kullanıyorum
 

htosuntr

Üye
arkadaşlaer eğer telefon yazılımınız yeniyse hack olmaz maalesef, aşağıdaki listeden telefon model ve yazılımına göre hack yapıp-yapamayacagına bakabilirsiniz...

Nokia phones that can be hacked if you have the right firmware:

N78 (firmware can be hacked up to version 12.046)
N78 (firmware can NOT be hacked starting version 13.052)
N81 (firmware can be hacked up to version 11.0.045)
N81 (China) (firmware can be hacked up to version 20.1.016)
N81 8Gb (firmware can be hacked up to version 20.0.056)
N81 8Gb (firmware can NOT be hacked starting version 21.0.008)
N82 (can be hacked up to version 20.0.062)
N82 (can NOT be hacked starting version 30.0.019)
N82 (China) (can be hacked up to version 20.1.062
N82 (China) (can NOT be hacked starting version 0.1.019)
N95 (can be hacked up to version 30.0.015)
N95 (can NOT be hacked starting version 31.0.014)
E65 (can be hacked up to version 3.0633.69.00)
E65 (can NOT be hacked starting version 4.0633.74.00)
E66 (can be hacked up to version 102.07.81)
E71 (can be hacked up to version 100.07.76)
E71 (not sure about version 102.07.81)
E71 (can NOT be hacked starting version 110.07.127)
E90 Communicator (can be hacked up to version 210.34.75)
E90 Communicator (can NOT be hacked starting version 300.34.84)
5320 XpressMusic (can be hacked up to version 3.08)
5320 XpressMusic (can NOT be hacked starting version 3.26)
6110 Navigator (can be hacked up to version 5.11)
6110 Navigator (can NOT be hacked starting version 6.01)
6120 Classic (can be hacked up to version 5.11)
6120 Classic (can NOT be hacked starting version 6.01)
6121 Classic (can be hacked up to version 5.11)
6121 Classic (can NOT be hacked starting version 6.01)
6220 Classic (can be hacked up to version 3.06)
6220 Classic (can NOT be hacked starting version 03.23)
 
dj_tek_lee

dj_tek_lee

Üye
tamam arkadasım benım telefon bu versiyonda
N95 (can be hacked up to version 30.0.015)
ama bu dahili birbileşendir diyor ve programı bile kuramıyorum...
 

htosuntr

Üye
tamam arkadasım benım telefon bu versiyonda
N95 (can be hacked up to version 30.0.015)
ama bu dahili birbileşendir diyor ve programı bile kuramıyorum...

o zaman bir de bu programın 1.10 versiyonu var... (bindpa secman 1.10 sis formatındadır)
onu kurup bir dene istersen....
 

grafihackerr

Üye
SecMan -Security Manager bunu kuramadım ne yapmalıyım Otomatik port arattırın yani Next deyin..Bazı cihazlarda portlar gözükmez el ilede tanıtabilirsiniz bundan sonra yukleme yapamıyorum ne yapmalıyım yardım ve paylasım ıcın tsklr
 
boroborox

boroborox

Üye
n96da oluyor mu
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
allah razı olsun telefonu formatladım sonra gene geldim indirdim kurucam inşallah gene çalışır
 

emr777

Üye
n95 8gb yeni sürüm güncellemsi çıktı 31.0.015 sakın ha sakın yapmayın, eğer yaparsanız bu sayfada anlatılan hiçbir uygulamayı telefonunuz kabul etmiyo özetleyecek olursam sys dosyasına erişim mümkün değil......!!!!!:agla:agla:agla:agla ben yaptım ve yaptığıma çok pişmanımmmmm...
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
yükleyemedim ya pc ile telefonu bağladım kabloyla sonra securty meneger programını yüklemeye çalıştım
you must connect your mobile to PC and run metroTRK on your mobile device

yazısı gelio next e basamıosun

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar pcsuiteyi çalıştırınız ordan bağlayınız sonra telefondan connect yapın oluor kesin çözüm
saygılar.
 
mami24

mami24

Üye
arkadaslar ben yapamıyorum yardım ferret kardeş

bakın appk trk yi tele yükledim connekt yaptım pc de ((Security Manager v1.0)) bunu calıstırıyorum next diyorum

trk port not found diye bişe cıkıyor you must connet your mobile to pc and run MetroTRK on your mobilr device diye bişe cıkıyor ne olur yardım bıktım su sertifika sorununda yine olmadı yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

--------------- Ekleme ---------------

y avarya nalet olsun olmuyo en sonun da teli kırıcam o kadar adam yapmış nası yaomıs bu portmudur ne dir o raya geldimi tıkanıyo nalet sey
 

jackal48xxx

Üye
lanet olsun yaaaa.n95 e versiyon güncellemesi yapmadan önce bütün programlar vardı.herşeyi yapıyodum.ama versiyon güncellemsinden sonra apptrk e bile dahili bileşen diyo. olmuyo.bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın...........
 

wildelzem

Üye
arkadaşlar n96 kullanıyorum fakat bi türlü yapamadım bunu.secman uygulamasını telefon açmıyo ve C de gizli dosyaları görmeme rağmen bin dosyasını açamıyorum hata veriyo yardımcı olursanız sevinirim
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
ya olmuyo ya nie bu sonuna geldiinde certifika failed filan dio ya allahım bn hiç mi unigsed yükleyemicem.......
 

ilter88

Üye
n95 e 31.0.017 yükledim bende naet olsun ne app trk yükleniyor ne de hello carbide işlevini görüyor
c:sys boş bende hiç bir şey yapamıyorum
kuracağım slide helper die program kuramadım:(:(:(
yokmu çözüümü bunun yaa
 
mami24

mami24

Üye
yükleyenler o pormu dur ne dir o nalet şeyi nasıl geçmeyi basardınız söyleyinde bizde yapalım
 
civcivim76

civcivim76

Üye
arkadaşlar sakın ola nokıa nın yeni yazılımın yüklemeyin özellikle n95 8bg 31.0 yazılımını çünkü secman progrmı açılmıyor ve sertifika sorunu asla çözülmüyor ben yükledim şimdi tel hiç bişeye yaramaz nokıa bize güzel bir kazık attı anlaşılan ben bunların ansını avradını......
 
cm_vrn

cm_vrn

Üye
harika bişi bu, dostum Allah razı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt