Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

4HRG4

Üye
Gerçekten samimiyetle çook teşekkür ediyorum. nokia 6600 dan sonra n73 e geçince bu sorunları yaşayacağımı biliyordum ve bu sertifikalama işi çok canımı sıkmıştı.Ama yapılacak işlemler o kadar güzel ve sade bir anlatımla verilmişki herkes rahatlıkla bu programları kullanıp işi halledebilir.Tekrar tekrar teşekkür ediyorum arkadaşlar....:oke:
 


ramco54

ramco54

Üye
cok sagol ya telefondan ancak zevk almaya basladim ilk programi denedim oldu minnetarim tesekkurler.
 
teranova

teranova

Üye
selam bende 5500 var onda da İrromote calisisrmi ?
 
aytu123

aytu123

Üye
sal kardeş yemin edrim ellerin dertgömesin :oke:
 
nefretlee

nefretlee

Üye
kardesim ellerine emeğine sağlık... 6120c model telefonum var hata verdi en baslarda makineyi yeniden baslatıyordu başka bi usb portunda denedim oldu. suan problemsiz calısıyor. sıkılmıştım. sertifika problemlerinden... cok saol
 

serhat737

Üye
İiyi günler

Ben secmanı yükledim telefona ancak açınca
"secman installer
welcome to .... please push ok"

gibi birşeyler yazıyor ok a basıyorum ve

"to complete ... phone now reboot... doenst reboost do it manuelly"

yazıyor. ve oka basıyorum. çıkıyor programdan bişey olmuyor (reset atmıyoru. sonra ben atıyorum ancak açılınca programa tekrar girdiğimde yine "secman installer welcome to .... please push ok" kısmı geliyor. programa girmiyor. ne yapmalıyım

telefonum nokia 5320 xm


yardım edebilirsen allah razı olsun
 
syber

syber

Üye
arkadaşım ltf yardım şimdi ben geçenlerde telefonunn versiyonunu yükselttim app trk yi yüklerken şimdi bi hata werio o da şu : yüklenemez bu dahili bir bileşen ne yapıcazz tel:n73 me version 4.0839.42.0.1
 

turkish_section

Üye
gercekten coooooookkkkkkkkkkkk tesekur ederim kac gundur certifika icin ugrasiyordum ama senin program ile iki dakka da haletim ellerine saglik
 
kutukak

kutukak

Üye
app trk yükleme sorunu yaşıyorum. Nokia yazılım güncelleme yaptım telefonuma ve app trk yükleme yapamıyorum. yüklemeye başlattığımda yükleme yarıya geldiğinde yüklenemiyor! diye sorun verip kapatıyor. app trk 2.86 ve app trk 3.0 da 2sinde de denedim aynı hatayı veriyor ne yapmam gerekiyor tyardımcı olurmusunuz?
 

!UNIVERSAL!

Üye
samsung i550w cihazıma app trk kurulmuyor.sertifika hatası diyor.Günlerdir uğraşıyorum ne route ne garmin nede başka gps programı yükleyebildim.Oyunları da kabul etmiyor.Sertifika için diğer yolları denedim olmadı.Carbide ile ilgili bir problemden kaynaklanıyor sanırsam.Yardım ederseniz çok sevinirim.
 
caner90

caner90

Üye
saol
 

!UNIVERSAL!

Üye
samsung i550w cihazıma app trk kurulmuyor.sertifika hatası diyor.Günlerdir uğraşıyorum ne route ne garmin nede başka gps programı yükleyebildim.Oyunları da kabul etmiyor.Sertifika için diğer yolları denedim olmadı.Carbide ile ilgili bir problemden kaynaklanıyor sanırsam.Yardım ederseniz çok sevinirim.

yardım edecek biri yokmu?:vur:vur
 
kutukak

kutukak

Üye
app trk yükleme sorunu yaşıyorum. Nokia yazılım güncelleme yaptım telefonuma ve app trk yükleme yapamıyorum. yüklemeye başlattığımda yükleme yarıya geldiğinde yüklenemiyor! diye sorun verip kapatıyor. app trk 2.86 ve app trk 3.0 da 2sinde de denedim aynı hatayı veriyor ne yapmam gerekiyor tyardımcı olurmusunuz?

banada yardım olmuyorrrrrrrrrr.....
 

XaPoX

Üye
Bende n79 a denedim Apptrk programını
bu dahili bir bileşen dedi yüklemedi
zaten Fp1 yazıyodu ama
deneyim dedim olmadı
 
FaciA61

FaciA61

Üye
kardeşim yardımcı olacak kimse yok mu bana da olunmuyor o kadar mesaj yazdım vaktinizi yoksa giridiginizde bi ileti yazın bari
 

perperecon

Üye
eline sağlık arkadaş sağolasın
 

htosuntr

Üye
yazılım güncellemesi yapan arkadaşlar yeni hack yöntemlerini bekleyecek ne yazık ki...
 

cm4574

Üye
yaw ben hepsını yaptım orda yazan hersey dogru ama tek sorun core player programını telefona atıp kuracagım zaman sertıfa kısıtlı dıyo yaw wallaha kafayı yıyecem yaklasık 4 saattır bununla ugrasıyom olmuyo aklıma n80 satmak gelıyo artık
 
buraq85

buraq85

Üye
9.3 yok ben n 96 için hangisini kurucam peki ?
 
eren6523

eren6523

Üye
uygulanması çok basit N95 8 gb tada oluyor.Herkese tavsiye ederim.Teşekkürler Maxicep :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt