Sertifika Sorununa Son !! - SecMan -Security Manager

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mdevrima

Üye
benim tlf n95 8gb apk yüklerken hangi hafızaya atarsam atayım ''yüklenemiyor bu dahili bir bileşen'' uyarısı veriyor yüklemiyor bunun sebebi nedir acaba. Yardımlarınız için teşekkürler

--------------- [sıze=1]ekleme[/sıze] ---------------

birde benim tlf v 31.0.015 bunun bu yüklemelerle olan alakası nedir tlf 15 gün önce aldığım için çok fazla bilgi sahibi değilim. V 31,0,015 yazıp arama yapıyorum sitede fakat her numara çıkıyor benim 15 çıkmıyor. Sadece bana mı özel yapmış nokia tlf. Yardımlarınız için tekrar teşekkürler

--------------- [sıze=1]ekleme[/sıze] ---------------

anlaşıldı yine bana hüsran bari bunu parasıyla yapan bir yer söyleyin arkadaşlar.

benım de sorunum aynı trk yukleyemıyorum buılt_ın dıyor...
 


hub

Üye
Gerekli Uygulama Erişimine izin verilmedi diyor. Signed yaptıktan sonra attım telefona dosya böyle bir hata verdi.
 

chipie

Üye
arkadaşlar merhaba nokia e71 aldım bende ve hiç bir program yükleyemedim sertifika sorunu yüzünden e71 için ne yapmam gerekiyor rica ediyorum cvp verin
 

rotasizkaptan9

Üye
süpersin bilader çok sağol.
 

tarik61

Üye
ya herkez yapmıs sanırım ancak ben bilgisayarıma "Security Manager v1.0.exe" yuklerken hata veriyor ingilizce olarak cihazınızda MetroTRK yujlu olması gerek gibi birsey diyor ve bir turlu yapamadım :(


--------------- Ekleme ---------------

ya arkadaşaım tam biterken şu hata çıkıyor ''Some error occured while installing application to your mobile.'' yardımcı olursan sevinirim.

aynı sorun bende de var ve bende aynı telefonu kullanıyorum topragım :(
 

sumer2003

Üye
"Yüklenemiyor bu dahili bir bileşen" Telefonun verdiği mesaj bu
Nokia N95 8GB
 

efendi28

Üye
allah razı olsun süper bir program anlatım da süper olunca hiç zorlanmadım çok teşekkürler emeğine ağzına sağlık
 
tomm

tomm

Üye
senin sölediklerini yapmaya çaılştım App TRK da Not connected yazio yardım edebilirmisin yine de saol
 

huntermami

Üye
bilader bende E63 var ama yüklenirken "bu dahili bir bileşen" hatası veriyor oldu diyen arkadaşlar nasıl yaptılar onuda anlamış deilim..!!! Yazılım yüklemeden "TÜMÜ" yap felanda demeyin zaten öle..!!!
 

Madde507

Üye
Ben telefona kurdum connect dedim bilgisayara security manager i kurmuyor error diyor sonra telefon resetleniyor?Bu neden oluyor?
 
cmvcn

cmvcn

Üye
çok tşkkr kardeş emeğine saygı göstermemek elde deall :oke:
 
antifb001

antifb001

Üye
üstad emeğinize sağlık e63 kullanıyorum ve listede göremedim...
ve sertifika sorunundan bıktım ne yapmalıyım yardımlarınız için şimdiden tşk eder iii çalışmalar dilerim
 

kamez

Üye
neden sis dosyasını yüklerken dahili bir birleşendir hatası veriyo :S yardımcı olun lütfennn...
 
aleeted

aleeted

Üye
dostum süpersin işe yaradı ellerine sağlık... :)))
 

c0mb0

Üye
5800 parmak izi okuyucu yüklemek istiyorum bu işe yarar mı ?
 
rapman

rapman

Üye
yüklenemiyor bu dahili bir bileşen hatası :S

--------------- Ekleme ---------------

yardım edin lütfen !!!
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
bendede app kurulmuo dahili bileşen hatası yardım :S
 

lanit

Üye
ya bu bır dahılı uygulama dır dıyo yuklemıyo app turk programını ne iş anlamadım gıttı 4 aydır su sertıfıka belasından kurtulamadım 2 tane telefon parcaladım sınır oldum ya bu yontem olmadı baska bı cagre yaa n95 de sallı yacvam en son yaaaw
 
rapman

rapman

Üye
arkadaşlar benim telefon v31 o yüzden yüklenmiyor galiba sizde *#0000# tuşlarına basın eğer en başta v31 yazıyorsa telefonu kırmak için biraz daha beklememiz gerekli anlamına gelir...
 

chntmr

Üye
kardes cok guzel bısey paylasmısın ama bendenedım olmuyor. guvenılmeyen bır saglayıcıdan alınan uygulama yuklenemez dıyor .fexplorer turkceyı yuklemeye calıstım 3 gundur urasıyorum olmuyor arkadaslar sagolsunlar cok cozum paylasmıslar sertıfıka sorunu ıcın ama hıc bırı bende olmadı nedeni bılıyorsan paylasırmısın yada bana fexplorer turkce enson surumu yollarmısı[email protected]ılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt