Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sertifika hatası - dosya bozuk
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba
Üye
_є_®_¢_α_N_™;3260061' Alıntı:
Ben de sadece bildiklerimi paylaşıyorum ablacığım.Profesyonel değilim anlayacağın.Sadece yardım amaçlı basit çözümleri dile getiriyorum hepsi bu.Her neyse sorunlar çözülsün de ...
kardeşim sen fp1 deyilde fp2yi n73 atmışsın onun için yüklediyin herşeye dosya bozuk diyo inşallah hello carbideyi silmemişsin eyer silmemişsen exploreri aç menü tuşuyla çık program açıkta kalsın hello carbideyi aç menu1e bas çıkan bütün sorulara yes de exploreri aç ord c-sys-bin klasörünün içindeki instal serveri sil kapat aç olacak
--------------- Ekleme ---------------
ben telefoncuyum daha önce bir tane n95 geldi bana aynen senin gibi yapmış herşeye dosya bozuk diyodu beyin çektik gene olmadıonun tek yolu usb kablosuyla hackler gibi yapıp c/sys/bin klsörünün içindeki instal serveri silmek
mustafa3447
Üye
Konu Sahibi
arkadaşlar tşk ediyorum yardımlarınız için, ama Ercan arakdaşımıın söylediği bilgileri adım adım yaptım, hiiç bir yanlışlık yok, herşey tamam C\Sys\Bin\installserver.exe .. bu şekilde yerleştirdim, bin yoktu ben oluşturdum, herşeyi adım adım yaptım, birşey kaçırmadım, ama gene dosya bozuk hatası veriyor (((... arkadaşlar install server.exe n73 için uyumlu değil dicem ama ercan arkadaşımızın telide n73 ve onunki olmuş, acaba sorun nerde ?
arkadaşlar tşk ediyorum yardımlarınız için, ama Ercan arakdaşımıın söylediği bilgileri adım adım yaptım, hiiç bir yanlışlık yok, herşey tamam C\Sys\Bin\installserver.exe .. bu şekilde yerleştirdim, bin yoktu ben oluşturdum, herşeyi adım adım yaptım, birşey kaçırmadım, ama gene dosya bozuk hatası veriyor (((... arkadaşlar install server.exe n73 için uyumlu değil dicem ama ercan arkadaşımızın telide n73 ve onunki olmuş, acaba sorun nerde ?
Arkadaşım versiyon güncelleştirmeyi herkes yapıyor.Korkmana gerek yok,telefonun şarjı %75'in üstünde olsun USB bağlantısı kopmasın yeter.İnternetin de o anda kopması piyango gibi bir şey olur zaten.Dikkatli yaparsan bir şey olmaz.Yine de paşa gönlün bilir,ancak versiyonun çok eski.Bu güncelleştirmeyle hem kamera performansın artacak hem de telefonun Galeri geçişleri hızlanacak.Ayrıca hata alma olasılığın da düşecek.Kolay gelsin.
sabri04x
Üye
bazıları hiç bişey bilmiyo yorum yapıyo sen n73e farklı instal serverexe atmışsın ondan dosya bozuk diyo instal serverexe yi sil düzelecek
--------------- Ekleme ---------------
şuanda sen güncelleme yapsanda dosya bozuk hatası düzelmeyecek hazır hello carbide varken sil o dosyayı
mustafa3447
Üye
Konu Sahibi
_є_®_¢_α_N_™;3264592' Alıntı:
Arkadaşım versiyon güncelleştirmeyi herkes yapıyor.Korkmana gerek yok,telefonun şarjı %75'in üstünde olsun USB bağlantısı kopmasın yeter.İnternetin de o anda kopması piyango gibi bir şey olur zaten.Dikkatli yaparsan bir şey olmaz.Yine de paşa gönlün bilir,ancak versiyonun çok eski.Bu güncelleştirmeyle hem kamera performansın artacak hem de telefonun Galeri geçişleri hızlanacak.Ayrıca hata alma olasılığın da düşecek.Kolay gelsin.