Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sormana gerek yoktu zira avatarın altında "Kendi İsteğiyle Ban" yazıyordu Ayrıca hem neden banlanıp başka bir üyelikle yeniden üye olayım. Biraz dinlenmek istediğim için uzaklaştım. Ve bu uzaklaşma oldukça iyi geldi.
!!batman!! Saçma sapan konuşup da canımı sıkma ! Seni ilk defa görüyorum ! Alperen Ağabey ile alperen313 'ü karşıtıracak kadar yeni değilim bu sitede !
Ozan
Admin
Hoşgeldin Alperen, en çok ben sevindim gelmene bunu biliyorsun, özel üyemizsin
anl_tr
Emekli Yönetici
Hoş geldin alperen seni paylaşımlarından iyi biliyorum...