eren882
Üye
Selam arkadaşlar Samsung Star Wifi Yardım!!
Merhaba arkadaşlar öncelikle belirtmeliyim ki Samsung Star GT S5233A kullanıcısıyım (yani normal star)
ve bu normal star konusunda a'dan z'ye yardımcı olabilirim.
Ancak şu bikaç gündür Star Wifi almak istiyorum hatta hemen alabilirim ancak kafama takılanları siz değerli arkadaşlarıma danışma istedim.
Mümkünse sadece star wifi kullanıcıları yada yakınları kullanan arkadaşlardan net bilgiler istiyorum yani sanırım çalışır yada sanırım bulunur gibi değil bulundu ve sorunsuz kullanılıyor gibisinden NET bilgiler
Gelelim kafamı kurcalayanlara;
1- Wi-fi bağlantı performansı nasıldır?
2- Bazı arkadaşlar video izleme olayında sorun olduğunu söylüyorlar flash playerla ilgili bunu detaylı açıklayabilir misiniz?
3- Wi-fi ile çalışan msn bulamadım diyen arkadaşlarımız var bu konuda ne dyorsunuz?
Telefonu uzun uzun inceledim star ile arasında kasa olarak hiçbir fark yok sadece menüye prestonda olan uygulama menüsü eklenmiş (sağ üst köşeden açılan ek menü) bunun dışında herşeyiyle bire bir aynı
Yardımcı olan arkadaşlara yürek dolusu teşekkürler...
Lütfen net bilgiler arkadaşlar
Saygılarımla...
ve bu normal star konusunda a'dan z'ye yardımcı olabilirim.Ancak şu bikaç gündür Star Wifi almak istiyorum hatta hemen alabilirim ancak kafama takılanları siz değerli arkadaşlarıma danışma istedim.
Mümkünse sadece star wifi kullanıcıları yada yakınları kullanan arkadaşlardan net bilgiler istiyorum yani sanırım çalışır yada sanırım bulunur gibi değil bulundu ve sorunsuz kullanılıyor gibisinden NET bilgiler
Gelelim kafamı kurcalayanlara;
1- Wi-fi bağlantı performansı nasıldır?
2- Bazı arkadaşlar video izleme olayında sorun olduğunu söylüyorlar flash playerla ilgili bunu detaylı açıklayabilir misiniz?
3- Wi-fi ile çalışan msn bulamadım diyen arkadaşlarımız var bu konuda ne dyorsunuz?
Telefonu uzun uzun inceledim star ile arasında kasa olarak hiçbir fark yok sadece menüye prestonda olan uygulama menüsü eklenmiş (sağ üst köşeden açılan ek menü) bunun dışında herşeyiyle bire bir aynı
Yardımcı olan arkadaşlara yürek dolusu teşekkürler...
Lütfen net bilgiler arkadaşlar
Saygılarımla...
