raikirin
Üye
SE Xperia Neo - Samsung Galaxy W
Oncelikle selam herkese,
Xperia neo almayi dusunuyorum fakat web tarayicisinda flash icerikli sitelerde bariz takilmalar yasadigini farkettim.Bu durum opera vs. gibi uygulamalarda da varmidir? Veya ICS guncellemesinin buna bir etkisi olur? Galaxy W"yi de inceledim.Tarayici konusunda gayet iyi bu konuda.Fakat kamera ve ICS guncellemesinin gelemeyecek olmasi beni biraz dusundurdu.Yinede bu cihaz hakkinda da goruslerinizi almak isterim.Tesekkurler simdiden.
Xperia neo almayi dusunuyorum fakat web tarayicisinda flash icerikli sitelerde bariz takilmalar yasadigini farkettim.Bu durum opera vs. gibi uygulamalarda da varmidir? Veya ICS guncellemesinin buna bir etkisi olur? Galaxy W"yi de inceledim.Tarayici konusunda gayet iyi bu konuda.Fakat kamera ve ICS guncellemesinin gelemeyecek olmasi beni biraz dusundurdu.Yinede bu cihaz hakkinda da goruslerinizi almak isterim.Tesekkurler simdiden.
Neo kamerasıyla aklımı çeliyor ama galaxy w'de 1.4 ghz işlemci var. Benim için tarayıcıda kamerada önemli özellikler ama ne yapcağımı bilemiyorum
Bir de ben telefonu alınca aveanın 1GB internetini kullancam neo alırsam heralde bayağı bir kasar gibi
Bir de samsung güven vermiyor sony 4.0'ı garantiledi. Neo galaxy s'den bile daha düşük olmasına rağmen alacak 4.0'ı