İpucu Sd Karttan Uygulama Yüklemek

Sponsorlu Bağlantılar

OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
    Konu Sahibi
Sd Karttan Uygulama Yüklemek
Başlangıç Ekranı'nda Mağaza'ya ve SD kart'a dokunun.

Diyor ama Sd kart butonu yok ?
 


oftimist

Üye
olmuyor ben herşeyi denedim olmuyor
 

oftimist

Üye
normal olarak waptan girip proğramları yüklemek istediğimde şirket uygulaması sorunuyla karşılaşıyorum cd kart zaten ofsayt ne mağaza çıkıyor nede açıp kapatınca bişey oluyor bu Windows gerçekten çöp alalı 2 ay oldu hiç içime sinmedi normalde nokiadan başka telefon kullanmam ama değiştirme vakti gelmiş bence
 
turbocore35

turbocore35

Üye
normal olarak waptan girip proğramları yüklemek istediğimde şirket uygulaması sorunuyla karşılaşıyorum cd kart zaten ofsayt ne mağaza çıkıyor nede açıp kapatınca bişey oluyor bu Windows gerçekten çöp alalı 2 ay oldu hiç içime sinmedi normalde nokiadan başka telefon kullanmam ama değiştirme vakti gelmiş bence
bnce siz telefonu kullanamıyorsunuz
normal olarak waptan girip proğramları yüklemek istediğimde şirket uygulaması sorunuyla karşılaşıyorum cd kart zaten ofsayt ne mağaza çıkıyor nede açıp kapatınca bişey oluyor bu Windows gerçekten çöp alalı 2 ay oldu hiç içime sinmedi normalde nokiadan başka telefon kullanmam ama değiştirme vakti gelmiş bence
app studio dan yaptıgım programı yüklerken hiçbir sorun olmuyor ?
 

oftimist

Üye
tmm al benim telefonuda adam et ozaman bu zamana kadar Nokianın bütün telefonlarının a dan z sine kadar bilir ve yaparım ama bu lumia serisini sevmedim
 


Üst Alt