normal olarak waptan girip proğramları yüklemek istediğimde şirket uygulaması sorunuyla karşılaşıyorum cd kart zaten ofsayt ne mağaza çıkıyor nede açıp kapatınca bişey oluyor bu Windows gerçekten çöp alalı 2 ay oldu hiç içime sinmedi normalde nokiadan başka telefon kullanmam ama değiştirme vakti gelmiş bence