sbmbian annada büyük açık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
sbmbian annada büyük açık

son sürümü yüklüyorum telefonda bişey yok nırmal çalışıyor sonra cihaz yülemede önemli 2 tane güncellestirme var anna oda ek service pack paketi gibi onlarıda yüklüyorum ovi magzasıyla 2+1 olarak bu sefer yüklenince şebeke baglanılamıyor telefon hatsız gibi çalısıyor sizdede oldumu
 


nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
ne anlarım ben flashtan
 

serkanet

Üye
açtım konu daha yazılımı kaç dakikada yüklemeyi hesaplayamayan şu ovi den vazgeçin artık
 
atmaca508

atmaca508

Üye
ben kendi telimden yaptım gayet iyi çalışıyor hemde vodofon interneten yaptım
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
bizde niye yok normal yaptm
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bndede sorun yok takır takır çalışıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt