nakresoz
Üye
sbmbian annada büyük açık
son sürümü yüklüyorum telefonda bişey yok nırmal çalışıyor sonra cihaz yülemede önemli 2 tane güncellestirme var anna oda ek service pack paketi gibi onlarıda yüklüyorum ovi magzasıyla 2+1 olarak bu sefer yüklenince şebeke baglanılamıyor telefon hatsız gibi çalısıyor sizdede oldumu
son sürümü yüklüyorum telefonda bişey yok nırmal çalışıyor sonra cihaz yülemede önemli 2 tane güncellestirme var anna oda ek service pack paketi gibi onlarıda yüklüyorum ovi magzasıyla 2+1 olarak bu sefer yüklenince şebeke baglanılamıyor telefon hatsız gibi çalısıyor sizdede oldumu
