Sattım c7,yi n8 aldım:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
.Murat.

.Murat.

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım sesi c7 ye göre nasıl bende 900 tl ye buldum sıfır

sesi c7 göre çok iyi foto kalitesi zaten ortada
c7 müzik dinlerken kulaklıktan parça değişimi yapmıyordu bunda yapıyor
eğer almayı düşünüyorsan tavsiye ederim
 


covar

covar

Üye
hayırlı olsun c7 yi bayiye 550 ye satmanda cok güzel dün bayide adam 2.el temiz garantili 500 tl ye satıyodu onu n8 ide 850 tl ye almışsın sıfır hep kar
 
  • Beğen
Tepkiler: .Murat.
Why Always Me

Why Always Me

Üye
1250 ye Galaxy S2 Bulunur Aslında..Çok Güzel Cihaz Yapmış Adamlar :)
 
lasvetorus

lasvetorus

Üye
Yanlış yapmışsın millet n8lerini elden çıkarmak için uğraşırken sen n8 almışsın.Kamera yönünden artısı olmasına rağmen tasarım açısından göçük bir cihaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: anlay
hans_molger

hans_molger

Üye
walla arkadaşlar c7 ucuza gitmiş diorum başka bişey demiorum :) ben telefoncyum n8 dün biri elisıkıştı aldım 23 ay garantili koruma kılıflı filan 450 ye aldım :))
 
.Murat.

.Murat.

Üye
    Konu Sahibi
walla arkadaşlar c7 ucuza gitmiş diorum başka bişey demiorum :) ben telefoncyum n8 dün biri elisıkıştı aldım 23 ay garantili koruma kılıflı filan 450 ye aldım :))
800 tl sıfırc7 550 sattım neresi ucuza gitmiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt