Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sesi c7 göre çok iyi foto kalitesi zaten ortada
c7 müzik dinlerken kulaklıktan parça değişimi yapmıyordu bunda yapıyor
eğer almayı düşünüyorsan tavsiye ederim
covar
Üye
hayırlı olsun c7 yi bayiye 550 ye satmanda cok güzel dün bayide adam 2.el temiz garantili 500 tl ye satıyodu onu n8 ide 850 tl ye almışsın sıfır hep kar
Why Always Me
Üye
1250 ye Galaxy S2 Bulunur Aslında..Çok Güzel Cihaz Yapmış Adamlar
lasvetorus
Üye
Yanlış yapmışsın millet n8lerini elden çıkarmak için uğraşırken sen n8 almışsın.Kamera yönünden artısı olmasına rağmen tasarım açısından göçük bir cihaz.
hans_molger
Üye
walla arkadaşlar c7 ucuza gitmiş diorum başka bişey demiorum ben telefoncyum n8 dün biri elisıkıştı aldım 23 ay garantili koruma kılıflı filan 450 ye aldım )
walla arkadaşlar c7 ucuza gitmiş diorum başka bişey demiorum ben telefoncyum n8 dün biri elisıkıştı aldım 23 ay garantili koruma kılıflı filan 450 ye aldım )