Satıyorum iPhone 3GS beyaz 16gb

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
Satıyorum iPhone 3GS beyaz 16gb
evet arkadaşlar satıyorum kutulu jb unlck pasaport filan herşeyi tamamdır yalnzca arkada kapak çatlak genel olarak temiz bir çok eksiği giderilmi yani tweak app ler ile filan . son fiyat 730 dir kargo bana ait . daha ayrıntılı olarak msn de görüşürüz isteyen özel mesaj atsın .
 


farukozer4444

farukozer4444

Üye
yurtdışından mı alındıı
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
evet yurtdışı . unlck ve pasaport yazıyor . :)
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
güncel !
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
güncel.fiyat düştü
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
güncel
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
satılmıştır!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt