Satılık garantisi devam eden tertemiz Samsung Galaxy S3

Sponsorlu Bağlantılar

ravenas

ravenas

Üye
    Konu Sahibi
Satılık garantisi devam eden tertemiz Samsung Galaxy S3
Telefonu yaklaşık 1 yıl önce falan aldım telefonun garantisi halen daha devam etmektedir ve hiç bir sorunu yoktur daha garanti yüzü görmemiştir.1 kez bile tamirciye vs. götürdüğüm olmamıştır.Telefonda 4.1.2 yüklüdür sorunsuz çalışmaktadır.Telefon kutuludur her şeyi eksiksiz tamamdır.İlk alındığı gibi her şeyi orjinal olarak verilecektir şarjcihazı vs. hepsi sorunsuz kutu içeriği ile teslim edilecektir.Telefonun yanında 2 tane kılıf verilecektir:

1.si Spigen Sgp neo hybrid orjinal kılıfıdır.Resimde de göründüğü üzere.
2.si de klasik flip cover kılıftır.

Bu 2 kılıfı da telefonla birlikte vericem ekstra bir ücrete tabi değildir.Telefonu s4 alacağımdan dolayı satıyorum.Resimler çok kaliteli değildir onun için kusura bakmayın
Telefonu İzmir içi elden de verebilirim.Daha net bir kamera bulursam görselleri yenilicem.

Telefonun fiyatı için ise 800 düşünüyorum ama tabi ki de herkesin yaptığı gibi pazarlık olur kabulümdür.Takas olarak s4 satmak isteyenler s3 ve üzerine para verebilirim.









 
Son düzenleme:


MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
N9 ile takas düşünürsen görüşelim..
 
ravenas

ravenas

Üye
    Konu Sahibi
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
üste 200 lira çalışır..Sen bilirsin :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Denizlide olsaniz alabilirdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
ravenas

ravenas

Üye
    Konu Sahibi
Kerim.

Kerim.

Üye
malesef illaki elden :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Güzel fiyat... imkanı olan varsa kaçırmasın derim.
 
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
kapıda ptt ödemeli diye birşey var neden illaki elden :)
 
ravenas

ravenas

Üye
    Konu Sahibi
kapıda ptt ödemeli diye birşey var neden illaki elden :)
Valla ben her türlü gönderirim isteyene elden isteyene ptt kapıda ödeme isteyene güvenilir siteler gittigidiyor vs. bu 3 yolla yollayabilirim alıcı çıkarsa tabi :)
 
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
ben varım ayıp ediosun :)
 
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
alıcıyım ama n9 + para :)
 
ravenas

ravenas

Üye
    Konu Sahibi
alıcıyım ama n9 + para :)
O olmuyo işte n9 istemiyorum nokiadan bıktım artık kaç yıl nokia kullandım şimdi s4 ile ilgili her şey hazır bir telefon yok ortada onu da buradan satabilirsem satacam olmadı telefonculara bakacam başka sitelere falan :D
 
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
telefonculara gitme piyasanın çok altında satarsın :)
 
MR.SERVET

MR.SERVET

Üye
Alıcı yok dersen alınırım şimdi biz neciyiz :off:
 


Üst Alt