Tavsiye şarj tüketimi

smltrl

Üye
E posta ve hesaplardan yeni içeriği indirme sıklığını arttır. Guncellemeden sonra ayarlarımız sıfırlanmış
 
8.0 kullanırken 920 vardı.şarjı pil tasarrufu kapalı whatsap arka planda çalışırken wifi sürekli açık wifi olmayan ortamda 3g açık kullanımda 6-7 saat anca gidiyordu.8.1in geldiği gün 1320 aldım ve tabiki alır almaz 8.1 yükledim.wifi sürekli açık whatsap arka planda açık ve pil tasarrufu kapalı şekilde 7-8 saatte şarj %80lere duşuyor.şu an için 920den sonra gayet iyi geldi şarj bana

 

Rainesto

Üye
8.1 li 920 nin şarjı 8.0 lumia 620 sarjı gibi

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tepkiler: ThunderblastX
8.1 li 920 nin şarjı 8.0 lumia 620 sarjı gibi

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Hayır, annemde Lumia 620 var ve şuan son şarjdan geçen süre 6 gün. Yani ama annem sadece arama yapar mesaj atar bazen de fotoğraf çeker. İlk baktığım da inanamadım 6 gün e.

NOT: Windows Phone 8.0 Black ta.
 
14-15 saat kullanıyorum telefonu şarja takmadan.Yeri geldiğinde 3g filan açıyorum.oyun oynarım müzik dinlerim.nette gezerim
 
3G hep açık hiç kapatmıyorum hiç bir sıkıntı yok 1430 mah batarya bana yetiyor 1 gün.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
sabah kalktım %45ti şarj, 15 dakika internette dolaştım % 27ye indi, sırf bu şarj yüzünden telefondan soğudum, telefonu elime almaya korkuyorum
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
servise verdim 8.0'a döndüm şuan 8.1 yerine oturana kadar dönmeyi düşünmüyorum valla
 
Tepkiler: dark_13

IKHULAKU

Üye
Batarya çabuk bitiyor diyenler Ayarlar - Pil Tasarrufu - Kullanım menüsü altında en alta inip "Tüm Uygulamaları Göster" seçeneğini tıklayarak "İzin Verildi" olarak gösterilen uygulamaların adına tıklayarak açılan alt menüden "Uygulamanın arka planda çalışmasına izin ver" seçeneğini "kapalı" konuma getirerek şarjın dayanma süresini epeyce uzatabilirler.
 
Tepkiler: efeler12

efeler12

Üye
Aynen ben yapmıştım baya yarıyor