Sarj Aletlerine Dikkat

marsi

Üye
    Konu Sahibi
Sarj Aletlerine Dikkat
arkadaslar yan sanayi şarj aletim k750i markalı telefonumu yaktı 3 tane tamirciye gösterdim 3 de yapamadı siz siz olun sakın yan sanayi parca kullanmayın...
 
geçmiş olsun. Uyarı için saol.
 

abuvice

Üye
Uyarılar için teşekkürler..
 

FrontmaN

Üye
Başlıkta şarz yazıyor onu şarj olarak düzeltirsen seviniriz.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Tabiki ucuz,kalitesiz mallar böyle oluyor...5 daha fazla vericeksin iyisini alıcaksın..

 

rockcity

Üye
uyarın icin saol kardes
bu arada gecmiş olsun
 
<span style="font-size:14pt;line-height:100%">şarj</span>
 

dagi

Üye
aynı olay sagenmyx5 de bende yaşadım.
 
teşekkürler bende şarj aleti alcaktım (yan sanayi) vazgeçtim saol
 

alihan

Üye
geçmiş olsun kardeş uyarı için saol
 
hatırlattığın için sağol dikkat etmek lazım
 

ocu77

Üye
gitmiş gül gibi telefon...o telefonu bende kullanmıştım standart se şarj cihazları bile ona olmuyor demişti aldığım kişi..yani 750i nin şarj cihazı bile özel...geçmiş olsun..
 

G_Unit

Üye
uyarılar için saol bu arada sana da geçmiş olsun kardeş
 
hangisinin orjinal olup olmadığını bilmiyosun ki...batarya alıyoz "Made in China",şarj aleti alyoz "Made in China" hay ben bu çin in var ya...
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
<div class='quotetop'>(denizyalcin &#064; May 20 2006, 10&#58;39 AM) [post=338549]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hangisinin orjinal olup olmadığını bilmiyosun ki...batarya alıyoz "Made in China",şarj aleti alyoz "Made in China" hay ben bu çin in var ya...
[/b][/quote]


Maaliyeti düşük oldugu için firmalar çin&#39;e yaptırıyor..

Ayrıca yan sanayi cir şarj aletini ilk görüşte anlarım,civatadan,boyaya kadar fark var..&#33;&#33;

Aksesuar ürünlerini kaliteli bir alışveriş magazasından alırsan bu gibi sorunlarla karşılaşmazsın..&#33;
 
ewt. arkadaşlar firmalar düşük maliyetli olduğu için çinde yaptırıyor. ancak çinde üretilen her ürün kalitesiz olacak diye birşey yok. Türkiye&#39;ye kalitesiz olanları ucuz oldukları için getiriyorlar yan sanayi olarak.
 
Altı üstü bir şarj aleti. Yani pahalı değil. Onu da orjinal alalım. Topu topu 10-15 YTL.
 
bir kuruş kar edeyim derken on kuruş zarar etmenin bir anlamı bence yok garantili almakta fayda var

ucuz malın bir hilesi vardır.

kaliteli malın bir degeri vardır.