samsungta ekran koruyucu var !!

Sponsorlu Bağlantılar

Bora

Bora

Üye
e 250 de çalışıyor ben ilk aldığımda tesadüfen bulmuştum
 


Bora

Bora

Üye
baş covuş olmuşsun ama boş cavuş olmussun hahahahahahahaaaaaaaa buda sana yeter herhalde saygısız .......

Katılıyorum insanları aşşağılamak kötü. Ancak sizin yazım tarzınız daha kötü
 

Sivri Snake

Üye
D900i de olmuyor :(
 

Volcadav

Üye
U600 de oLmuyor ArKadasm...
 
mmmhahammm

mmmhahammm

Üye
bheNdede oLmadi:(
 

metehannnnn

Üye
j700'de de olmuor
 


Üst Alt