Samsung Wave S7233 Uygulanan Temalar Menüye İşlemiyor?

  • 13 Mayıs 2011
  • 2428 Okunma
  • 3 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Samsung Wave S7233


    Arkadaşım bu telefonu kullanıyor ama çok büyük bi derdi var... Sizlerinde bildiğiniz gibi telefonun orjinal menüsü açık mavi tonlarda... Eleman diyorki: Abi ne kadar arkaplanı siyah tema bulursam bulayım telefona atıp yükleyince resimdeki gibi olmuyor menünün arka planı yine aynı kalıyor sadece simgeler ve duvar kağıdı değişiyor. bir türlü siyah olmuyor... Bu sorun tüm wave 7233 telefonlarda aynımı yoksa bizim elemanın telde bir sorunmu var yani neden böyle:allalla:
     

  2. 723'lerde arka plan rengini değiştiremezsin. o gördüğün temalar da 8500 serisine ait olan temalar.
     
    Cezzbedici3 bunu beğendi.
  3. hele bi vatandaş cevap verdi yanlız bada bölümünü kınıyorum.. bi allahın kulu dönüp şu vatandaşın sorununu çözeyim demiyor.. birbirinize çok soğuksunuz gelin bakın symbian3 destek forumuna da arkadaşlık görün hiçbir soru cevapsız kalmaz..
    zontrakulla çok sağol hacı eyvallah burda senin gibi insanlara ihtiyaç var..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/10/2018 - 21:54