Samsung wave 2 S8530 Titreşim arttırma?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Countryman

Üye
    Konu Sahibi
Samsung wave 2 S8530 Titreşim arttırma?
Merhaba arkadaşlar. Nette olsun maxicepte olsun baya bi aramama rağmen sorunuma çözüm bulamadım. Telefonu yeni adlım ancak farkettim ki cebimde telefon çaldığında titreşimi o kadar azki çoğunlukla müzik sesinden telefonumun çaldığını anlıyabiliyorum. Acaba telefonun hoparlör sesini arttırır gibi titreşim gücünü arttırmanın bi yolu var mı? Bi uygulama buldum, telefonu sadece titretiyor, vede volume çubuğu sayesinde bunu kademeli olarak yapıyor. Çubuğu MAX yapınca telefon öyle bir titriyorki artık...!!! Bu uygulama S8530 da böyle bişey yapabiliyorsa mantıken telefonun ince bi ayar yerinden bunu manuel olarak yapabiliriz? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler... (Yoksa telefonumda bi arıza olduğunu düşünmeye başlıycam!)
 


Anußis

Anußis

Üye
titreşim ayarı yok sadece 3 farklı titreşim modu var bide samsungun verdiği kodlar ile titreşim ayarlarıyla uğraşabilrisin ancak standart değerlerini değiştirirsen sorun çıkabilir.
 
nidforspid

nidforspid

Üye
o işleri mavericke sorucan baba
 

Countryman

Üye
    Konu Sahibi
peki sizler telefonun titresiminden memnunmusunuz? cebinizde calinca hissediyor musunuz?
 
Anußis

Anußis

Üye
sonda degil diyo kardeşim bu titreşimin ayarı yokki :naughty::d: arkadaşta onu soruyo zaten sadece sesi 7 seviyesine getirdiğinde titreşimde biraz artıyo o kadar bu arada memnun degilim nokiada daha iyi titriyo ama bence titreşim yani bana göre önemli degil :yuru
 

abdullah36m

Üye
bende titreşimi hissetmiyorum kesinlikle titreşim yeterli değil
 
nidforspid

nidforspid

Üye
sonda degil diyo kardeşim bu titreşimin ayarı yokki :naughty::d: arkadaşta onu soruyo zaten sadece sesi 7 seviyesine getirdiğinde titreşimde biraz artıyo o kadar bu arada memnun degilim nokiada daha iyi titriyo ama bence titreşim yani bana göre önemli degil :yuru

hey allahım ya o senin 7 ye getirdiğn titreşim ayarı zaten sen ne daha istiyosun??arkadaşın onu dediğini biliyorum ,bende o 7 ye getirmeden daha normal titriyo diyorum,demekki 7 yi getirince baya titricek demektir bu anladınmı??, tamam 3 farklı mod var kesik kesik sürekli vs sen süreklide 7 ye getirince baya titriyor telefon,telefonu tam saran bir kap alırsanız titreşimi daha iyi hisssedersiniz
 

Countryman

Üye
    Konu Sahibi
ama telefonu alcak seste yada sessizde kullanirsam titresim siddetini yuksek seviyede tuttamiyorum o halde ha? ne kadar cok sesli kullanirsam o kadar fazla mi titreyecek bu durumda?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt