kitabkurdu
Üye
Samsung usb bağlantıyı yapamıyorum...
Arkadaşlar usb aletini taktığım zaman, direk şarj etmeye başlıyor. Hiçbir seçenek çıkmıyor. Ayrıca bluethooth aleti ile de pc ye atmaya başlayınca, cepten - pc ye yarıda kalıyor hata veriyor. pc - cep e aktarmaya başlayınca atıyor. Bunun bir çaresi var mıdır ?
Herkese saygılar...
Herkese saygılar...

sanıtım ilk samsung tel kullanan herkesin yaşadığını yaşıyorsun. Samsung new pc studio programının son versiyonunu indir. Telefon ayarlarından pc studio seceneğini kaydet ve usbye takarken telefonun bekleme modunda olsun. Bağlanacaktır. kolay gelsin


