Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

didyou

Üye


Bence senin telefonunda sorun var daha önce böyle bir şikayet almadım .

Arkaplanda mp3 çalarken menülerde felan gezinmek işkence oluyor.Kasıyor telefon.Versiyon güncelletmek için servisede yolladım normalde bendeki versiyon çift sekmeli değildi yolladım güncellettim ama bişey farketmedi.Ayrıca hattımı başka bi telefona taktığımda okunmamış mesajlarım olduğunu görüyorum.
 


Paranoya

Paranoya

Üye
Benimki taş gibi maaşllah nazar değmesin içinde birsirü şey yüklü müzik çalar açıkken oyunda oyunuyorum ama hiç birşey olmuyor . Üstelik illegal yollardan tema bile yükledim .
 

didyou

Üye
Bende öyle anlamadım gitti biraz zaman geçsin tekrar yollicam servise.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
yarın abime monte alıcaz bakalım starda yaptıklarımı birde montede deniycem sorun çıkmazsa ben stardan 1 sene daha vazgeçmem şükür alalı 5 ay oldu daha 1 kere bire servislik olmadı :naughty:

--------------- Ekleme ---------------

bu arada yabancı bi sitede bugün gördüm starın işlemcisi arm (cortex deil normal arm) 13müş 778 Mhz
 

didyou

Üye
yarın abime monte alıcaz bakalım starda yaptıklarımı birde montede deniycem sorun çıkmazsa ben stardan 1 sene daha vazgeçmem şükür alalı 5 ay oldu daha 1 kere bire servislik olmadı :naughty:

--------------- Ekleme ---------------

bu arada yabancı bi sitede bugün gördüm starın işlemcisi arm (cortex deil normal arm) 13müş 778 Mhz

778mhz işlemcinin starda ne işi var ya i900 de bile 624mhz birileri sallıyor sizde inanıyorsunuz.Yarın birgün birisi çıksa 1ghz dese onada inancaksınız.Bikere mantıksız böyle işlemci olması eğer öyle işlemci olsaydı star hızdan uçardı.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
778mhz işlemcinin starda ne işi var ya i900 de bile 624mhz birileri sallıyor sizde inanıyorsunuz.Yarın birgün birisi çıksa 1ghz dese onada inancaksınız.Bikere mantıksız böyle işlemci olması eğer öyle işlemci olsaydı star hızdan uçardı.

FAzla söze gerek yok , bence senin telefon sorunlu bence Samsung Star mükemmel bir telefon kendi yaptığım temayı kullanıyorum hiçbir kasma olmuyor Müzik açıkken internete girebiliyorum 5 mblik 3D oyunlarıda oynayabiliyorum sence daha fazla konuşmaya gerek varmı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
yürü be emre kim tutar seni STARCIYIZ ULENNNNNNNNNN :d::d::d::d:
 

didyou

Üye
Telefondan zerre kadar anlamıyorsunuz gelmiş bide yok şunu yükledim yok bunu yükledim felan.Bende oyunlarda kasmıyorki telefon bende yüklüyorum birsürü oyun çoğunuda silmiyorum ama hala kasmıyor.8GB hafıza kartı takılı ve neredeyse yarısından fazlası dolu 500 tane mp3 var,300 foto felan ama kasmıyor.Sadece mp3 çalardan müzik dinlerken menülerde kasma felan oluyor.Bide neymiş 778 mhz işlemci varmış telefonda ya akla mantığa bak java tabanlı bi telefonda o işlemcinin ne işi var.100 değil 200 değil 778 miş.i900 de bile o kadar işlemci yok!
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım yukarıda dedim zaten yabancı bi sitede gördüm diye henüz starın işlemcisi hakkında kesin bi bilgisi olan bi adam bul forumda da görelim
 

by-pass

Üye
Paranoya

telefonu oyuncak gıbı kullanıyor yazılım donanım herseyını :D ıcını dısını bılıyorsun tabı
 

didyou

Üye
arkadaşım yukarıda dedim zaten yabancı bi sitede gördüm diye henüz starın işlemcisi hakkında kesin bi bilgisi olan bi adam bul forumda da görelim

Ölye çok da fazla bişey beklemeyin Star'ın kapasitesi belli kendinizi Android yüklicez diyede avutmayın.
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Ölye çok da fazla bişey beklemeyin Star'ın kapasitesi belli kendinizi Android yüklicez diyede avutmayın.

Görürüz , şuanda Androidin boot ekranını Samsung Stara uyarlıyorlar birkaç aya kalmaz Android yüklenecek . Kim yüklemeye çalışıyor dersen samsung Jete android yükleyenler samsung starada yükleyecekler .
 
One907

One907

Üye


Görürüz , şuanda Androidin boot ekranını Samsung Stara uyarlıyorlar birkaç aya kalmaz Android yüklenecek . Kim yüklemeye çalışıyor dersen samsung Jete android yükleyenler samsung starada yükleyecekler .

İnşAllah hadi bakalım..:islik
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi


Görürüz , şuanda Androidin boot ekranını Samsung Stara uyarlıyorlar birkaç aya kalmaz Android yüklenecek . Kim yüklemeye çalışıyor dersen samsung Jete android yükleyenler samsung starada yükleyecekler .

inşallah emre olursa didyou ya tabiri caizse KAPAK olur :pro:
 

didyou

Üye


Görürüz , şuanda Androidin boot ekranını Samsung Stara uyarlıyorlar birkaç aya kalmaz Android yüklenecek . Kim yüklemeye çalışıyor dersen samsung Jete android yükleyenler samsung starada yükleyecekler .

Arkadaşım Jet de 800 Mhz işlemci var ona yüklenebilir belki diğer ayrıntılarını bilmiyorum ama Jet ile Star'ın özellikleri birmi ya azcık mantıklı konuş.


inşallah emre olursa didyou ya tabiri caizse KAPAK olur :pro:

Neden kapak olsunki ben teknik olarak yüklenmesi zor diyorum hem yüklenirse benimde işime gelir sonuçta bendede Star var.Hem onun bunun yorumu üzerinden bişeyler yapıcana azcık araştırma yapda önümüze somut bişeyler koy.Yüklenicek yüklenicek diyonuzda ortada bişey yok!
 
M3L!H

M3L!H

Üye


Görürüz , şuanda Androidin boot ekranını Samsung Stara uyarlıyorlar birkaç aya kalmaz Android yüklenecek . Kim yüklemeye çalışıyor dersen samsung Jete android yükleyenler samsung starada yükleyecekler .
Tamam ama, Starında ram, rom kapasitesi belli. Android biraz fazla gelmezmi Stara?? Çünkü Samsung Jet'in 1GHz İşlemcisi var. Starın o kadar yok. Kendi Samsung OS'sinde bile, kasmalar yaşanıyor. (Örn: Müzik açıkken) Benim fikrim, mümkün olabilir fakat Android'in sistem gereksinimleri Star'a uymaz. :(
 

didyou

Üye
Tamam ama, Starında ram, rom kapasitesi belli. Android biraz fazla gelmezmi Stara?? Çünkü Samsung Jet'in 1GHz İşlemcisi var. Starın o kadar yok. Kendi Samsung OS'sinde bile, kasmalar yaşanıyor. (Örn: Müzik açıkken) Benim fikrim, mümkün olabilir fakat Android'in sistem gereksinimleri Star'a uymaz. :(

Anlatmaya çalışıyorumda anlamıyorlar.Daha kendi sistemi bile kasmalar yaşarken Android yüklenince telefon felç olur.Hem Android yükledik iyi güzel iş uygulamaya gelince nolucak? Telefon apışıp kalıcak 2 uygulama açınca.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
didyou al sana somut plan
 

didyou

Üye
Aman ne açıklayıcı.Kendin bile bişey anlamamışsın bide bize anlatmaya çalışıyon.
 


Üst Alt