Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
13 yaşındayım en fazla harçlığım 5 lira 2 ay lazım bana
 


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
oldu adminlere sesleniyorum kötü örnek oluyo bu bana :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
bende 15 yaşındayım haftalık harçlığım 30 kağıt(okul olduğu zaman kapalı olduğunda bi poh yoh:D )
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
yazık ben günlük 5 lira alıyom karı kıza yediriyom:D (karı =kola kız=cips)
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
yiyecek de yemeyelim
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Oldu :D

--------------- Ekleme ---------------

beyler androidden gelen mesaja göre böyle birşeyi kendileri de önceden planlamışlar fakat yoğun istek olmadığından kimse uğraşmamış eğer istek olursa bu konu üzerinde çalışabileceklerini söylüyorlar
 

eemmiirrhhaann

Üye
Konu üzerinden birkaç hafta geçmiş ama bence bu işi bırakmayalım en azından herkesi örgütleyip android e yoğun istekte bulunabiliriz..
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
ben mesaj göndermeyi bıraktım çünkü hep aynı şeyi söylüyorlar en yakın zamanda ilgileneceğiz :S
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
en yakın zman hamssi kavak ağacına çıkığ ağaçkakanlık yapınca herhalde
 

eemmiirrhhaann

Üye
Hepimiz aynı adrese göndersek aynı zamanda arkadaşlarımıza da haber veririz onlarda gönderir ve talep artınca belki yaparlar..
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
berkay çok güldüm lafına :d:
kardeş dediğini yaparız da kaç kişiyiz sanki :S
 

eemmiirrhhaann

Üye
berkay çok güldüm lafına :d:
kardeş dediğini yaparız da kaç kişiyiz sanki :S

Sadece biz yazmayacağız ki tüm arkadaşlarımızdan rica ederiz starı olup olmayan herkes atar :D :D

Birde siz kendiniz yükleyeceğiz diyordunuz birden neden vaz geçtiniz?
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım böyle birşeyi internette 1 hafta aradım ama yok sonra da tek yol android e mesaj atmak oldu
 

eemmiirrhhaann

Üye
keşke bir imkanı olsa
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
keşkeeee :)
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
vay samsungdan cevap gelmiş bana :D mesajda da zaten yeni çıkan telefonlarının birçoğu androidli olacakmış ama star için böyle birşeyi düşünmemişler sorusu olan varmı mesaj gönderim onlara:naughty:
 

by-pass

Üye
Samsung Starsa ismi bunu androıdı hakedıyor olması lazım x(
 


Üst Alt