Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

osmanefe

Üye
Arkadaşlar ben neredeyse 2 aydır telefona widget yapmak için uğraşıyorum wifi kullanıyorum web tasarım alanında js ve php alanında fazlasıyla bilgim var daha önce böyle bir firmware editlemesiyle uğraşmadım ama son 1 haftadır andrid sdk üzrinden 1,5 platformunu editliyorum ekran çözünürlüğü için 240*400 problemini düzelttim eğer telefonda kullanılan bloetouth ve wifi chiplerinin markalarını bilen veya içini açıpda akuyabilecek bir telefoncu varsa manka ve chip modellerini verirseniz sevinirim daha şu anda hiç tlefon üzrinde denemedim android dosya sisteminin bütün bağdaşmalarını sabsung firmwaresi adına geçirip birbirine tekrar bağlıyorum bu şekilde biosu boot sorunu aşmaya çalışacağım kısacası dosya sistemi formatıyla fazla oynamadan telfonun bu OS'u açabilmesini sağlmayı çalışacağım en kısa süree gerekli olan dosyaları buradan paylaşacağım zaten herkez ulaşabilir bunlara android sdk üzrinden ama editli hallaerini tamaladıktan sonra sanırım2 hafta sonra pazar günü telefonda ilk real denemeyi yapacağım umut vermek istemem ama inş. olur :)

--------------- Ekleme ---------------

telefondaki rom oranı eğer yanlış tahmin etmediysen 200 mbnin üstünde çünkü firmware atarken açılan zipli firmvarelen 380 400 mb civarında paket atıyor telefona 208 mhzlikk bir işlemci olduğu için küçük görmemek lazım bilgisayar işlemcisi ile mobil işlemcilerin m,imarileri farklıdir bir mobil işlemci 1 ghz ile 3 ghzlik bir pc işlemcisine takla attırabilir ram konusunda sıkıntı yaşayabiliriz büyük ihtimalle 64 veya 32 mb ram var çünkü java tüysiklet br işletim sistemi 8küsürat mb ayrılmış uygulama belelği var bunun haricinde sistem için ayrılmış bir ram bellek sınırlandırılması var ve unlar sanal olarak birbirinden ayrı tutumuş

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca smasung 5230 firmwaresi 5233 e yükselnince sadece wifi çalışmıyor o kadar
 


Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Tamamen asparagas birhaber bu :)
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Sen Android yükleneceğini savunmuyormuydun yoksa benmi yalnış biliyorum?

Dostum ben ona birşey demiyorum ve hala savunuyorum üstte adamın dediğini okudunmu ? Sence gerçekmidir ?
 
virus19

virus19

Üye
android yükleme ne durum da?
 

osmanefe

Üye
Yalan değil sadece okulda algoritma dersi ve programlama dersi gördüm ve bu mantıkda androidin boot olabilmesi için samsungun boot sistemine uyması gerekir bende bunu editlemeye çalışıyorum .
 

didyou

Üye
Dostum ben ona birşey demiyorum ve hala savunuyorum üstte adamın dediğini okudunmu ? Sence gerçekmidir ?

Herkez bişey söylüyor zaten telefonun ne olduğu belirsiz.Android yüklenmez boşa beklemeyin.Android beklicenize herşeyiyle 4 4 lük bi firmware yapın daha iyi.
 

osmanefe

Üye
android yüklendiğinde o doğru düzgün firmware doğuştan olmuş olucak mesela donanımsal hızlandırma olmadanda hızlı ve akıcı android oyunları oynayıp istediğin temayı yükleyebileceksin eğer nokia 3230 umda 60 70 mblik oyunları oynayabiliyosam en azından onun sunduğunun yarı kalitesinde oyunları stardada oynamak istiyorum
 

didyou

Üye
android yüklendiğinde o doğru düzgün firmware doğuştan olmuş olucak mesela donanımsal hızlandırma olmadanda hızlı ve akıcı android oyunları oynayıp istediğin temayı yükleyebileceksin eğer nokia 3230 umda 60 70 mblik oyunları oynayabiliyosam en azından onun sunduğunun yarı kalitesinde oyunları stardada oynamak istiyorum

Herşey öyle basitti zaten.Hemen kurucaksın hemen oyun oynicaksın.Yüklediğin ekstra tema ve oyunlar yük yapmicak cihaza.Java oyunları bile kasarken Android oyunlarını oynayabileceğinimi sanıyorsun kasmadan.
 

osmanefe

Üye
ben sadece oynamak istiyorum dedim hemen olucak yarın yükleyim demedim eğer siz basitmiş gibi algılıyorsanız anlamaya devam edin ben bunları yapmak istiyorum dedim ayrıca java ile android farklı sistemlerdir. javada kasıyor andridde kasmayacak vya kasıcak demek için deneme yapılmadan sadece palavra atılmış olur ben sadece oyun demdim tema dedim elbet uyumlu ve özelikleri yakın modelerin temalı uyum göstericektir ve ayrıca akıcı oyunlar oynayabilirde android grafik çizebilmek için işlemciyi belkide en iyi kullanan telefon yazılımıdır angry bird gibiğ oyunlar javada bu telefona yapılabilir ve kasmaz diye tahmin ettiğim oyunlardan biridir eğer android kurabilirsem ilk deneyeceğim oyunda o olucak ve ayrıcqde bayada eylenceli bir oyundur
 

didyou

Üye
ben sadece oynamak istiyorum dedim hemen olucak yarın yükleyim demedim eğer siz basitmiş gibi algılıyorsanız anlamaya devam edin ben bunları yapmak istiyorum dedim ayrıca java ile android farklı sistemlerdir. javada kasıyor andridde kasmayacak vya kasıcak demek için deneme yapılmadan sadece palavra atılmış olur ben sadece oyun demdim tema dedim elbet uyumlu ve özelikleri yakın modelerin temalı uyum göstericektir ve ayrıca akıcı oyunlar oynayabilirde android grafik çizebilmek için işlemciyi belkide en iyi kullanan telefon yazılımıdır angry bird gibiğ oyunlar javada bu telefona yapılabilir ve kasmaz diye tahmin ettiğim oyunlardan biridir eğer android kurabilirsem ilk deneyeceğim oyunda o olucak ve ayrıcqde bayada eylenceli bir oyundur

Yüklenmesini bende isterim ama kaldıracağını sanmıyorum.Hem ekstra oyun tema demek ekstra telefona yük demek o yüzden kasabilir.Hem Star'ın daha teknik özelliklerinide bilmiyoruz daha işlemcisi ram'i ne kadar.
 

osmanefe

Üye
ilk yazdığım mesajda karışık olarak söyledim arm8 208 mhz işlemci var forumlardan bildiğim kadarıyla yani açıp telefondan bir yazılımla ölçüm yapmadım ram oalrak 32 veya 64 tahmin ediyorumki 8 mb ile telefonun hafızası dolu iken rahat çalışsın o sadece 3. parti yazılımlar ve web sayfalarının açılması için ön görülmüş ve firmware ile kısıtlanmış bir belektir diye üdşünüyorum tutunki günümüzde 8 mb bellek bulmakda özelbir marifettir veya defolu mallardan söküp taktılar :) 32 mb ortalama düşünerek ilk partide telefonun boot edebilmesini 2. aşamada ise android yazılımın eğer bir yavaşlamaya neden oluyor se özeliklerinden kırpmak olucak rom boyurtu ise firmware atarken multi loaderde dikkatimi çekti telefona 400mb civarı dosya atıyor tahmince 200 - 400 mb arası telefon hafizası var büyük ihtimalde 512 mbdir çünkü telefonu media oynatıcı modunda pcye bağladımızda telefon hafizasında 150 mb civarı boş hafıza gösteriyor

--------------- Ekleme ---------------

Yüklenmesini bende isterim ama kaldıracağını sanmıyorum.Hem ekstra oyun tema demek ekstra telefona yük demek o yüzden kasabilir.Hem Star'ın daha teknik özelliklerinide bilmiyoruz daha işlemcisi ram'i ne kadar.
birde dostum oyun tamam sıkıntı yapabilir ama tema samsung star sadece ekstradan bir tema desteklemiyor yanı kısacası üzrinde zaten bir tema var bir sadece telefon hafızası problemi yşayabiliriz onun içinde androide sıkıntı çıkarmaması için dua ediyorum :)
 
Paranoya

Paranoya

Üye
ilk yazdığım mesajda karışık olarak söyledim arm8 208 mhz işlemci var forumlardan bildiğim kadarıyla yani açıp telefondan bir yazılımla ölçüm yapmadım ram oalrak 32 veya 64 tahmin ediyorumki 8 mb ile telefonun hafızası dolu iken rahat çalışsın o sadece 3. parti yazılımlar ve web sayfalarının açılması için ön görülmüş ve firmware ile kısıtlanmış bir belektir diye üdşünüyorum tutunki günümüzde 8 mb bellek bulmakda özelbir marifettir veya defolu mallardan söküp taktılar :) 32 mb ortalama düşünerek ilk partide telefonun boot edebilmesini 2. aşamada ise android yazılımın eğer bir yavaşlamaya neden oluyor se özeliklerinden kırpmak olucak rom boyurtu ise firmware atarken multi loaderde dikkatimi çekti telefona 400mb civarı dosya atıyor tahmince 200 - 400 mb arası telefon hafizası var büyük ihtimalde 512 mbdir çünkü telefonu media oynatıcı modunda pcye bağladımızda telefon hafizasında 150 mb civarı boş hafıza gösteriyor

--------------- Ekleme ---------------


birde dostum oyun tamam sıkıntı yapabilir ama tema samsung star sadece ekstradan bir tema desteklemiyor yanı kısacası üzrinde zaten bir tema var bir sadece telefon hafızası problemi yşayabiliriz onun içinde androide sıkıntı çıkarmaması için dua ediyorum :)

çok harbi ve gerçekçi konuşuyorsun bakalım :oke:
 

osmanefe

Üye


çok harbi ve gerçekçi konuşuyorsun bakalım :oke:

teşekkür edeirm boş umutlar satmak değil amacım zaten çok sıkıntılı bir durum ama yapabileceğimi ve bunu başarabileceğime inanıyorum inş. olucak ve sanırım bunu aşarabilen ilk kişi olucam o yüzden dolayıda baya bir heyecanlıyım şu anda hala bootu düzenlemeye çaşışıyorum çok hassas bir denge var dosyanın boot olabilmesi için sadece ad değiştirmek değil onund evamındaki xml ve o xmlle bağı karneldede düzenleme yapmak gerekiyor son sürhat ilerleyorum önümüzdeki hafta pazar günü telefona atacağım muti loaderle boot etmesi durumunda akşamına dosyalar forumda olur etmemsi durumunda ise tekrar çalışmaya devame deceğim ama gün geçtikçe yaklaşan ygs yüznden ne kadar bakabilirim bilmiyorum :) " ama motivasyon olsun diye yazayım bari olucak bu iş :oke:"
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Kolay gelsin,ama kaldırmaz diye geliyor bana
 

osmanefe

Üye
biraz önce 1,5 32 mb ram 150 mb rom desteği ile simüle etmeyebaşladım daha daha açılmadı bakalım ne zaman açılıcak :)

--------------- Ekleme ---------------

32 yertmiyor gibi duruyor
 
Paranoya

Paranoya

Üye
biraz önce 1,5 32 mb ram 150 mb rom desteği ile simüle etmeyebaşladım daha daha açılmadı bakalım ne zaman açılıcak :)

--------------- Ekleme ---------------

32 yertmiyor gibi duruyor

:hmmm
 

didyou

Üye
Umarım yanılırımda Star'da Android görürüz.Ama yüklense bile stabil çalışırmı o konuda hala şüpheliyim.
 

osmanefe

Üye
stabiliteden bende emin değilim çok sıkıntı çıkarabilir ama gsm yani arama wcdma edge gprs gibi sistemlerde sıkıntı çıkarmayacaktır diye umuyorum çünkü bu tarz donanımların çiplerini üretene belli başlı firmalar var ve arm işlemci kendi içerisinde bluetouth, "bir ihtimal wifi" ,ram ,rom denetçileri ve bilgiayara bağladığımız com denetçisini içermekte ve "bir ihimalde ses çipide" işlemciye dahil durumda olabilir ve telefonda en alt seviyede olsa 3g "wcdma 384 kbps" vardır telefonu test moduna getirdiğinizde aktif oluyor yazılımsal olarak kapalı veya edge olarak gösteriliyor :)
 


Üst Alt