Antisentimental
Üye
Samsung Star WiFi Şarj Sorunu !
Arkadaşlar 2 gün önce Samsung Star wifi aldım . Ancak telefonun şarjı söylenilenin aksine hemen bitiyor
Günde yaklaşık 50 Mesaj atıyorum ve 10 fotoğraf çekiyorum . Hemen bitiyor şarjı
. Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim ? Lütfen yardım 
NOT : Telefonun ekranında sürekli "edge" simgesi var .
Günde yaklaşık 50 Mesaj atıyorum ve 10 fotoğraf çekiyorum . Hemen bitiyor şarjı
. Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim ? Lütfen yardım 
NOT : Telefonun ekranında sürekli "edge" simgesi var .



neden böyle yaptı anlamadım. ekran parlaklığı 1 de şarjın uzun süre dayanması için herşeyi yaptım... konu kapanmış biliyorum ama yardım ederseniz çok sevinirim... şimdiden tşkler..
