Samsung Star WiFi Şarj Sorunu !

Sponsorlu Bağlantılar

Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Star WiFi Şarj Sorunu !
Arkadaşlar 2 gün önce Samsung Star wifi aldım . Ancak telefonun şarjı söylenilenin aksine hemen bitiyor :bilmm Günde yaklaşık 50 Mesaj atıyorum ve 10 fotoğraf çekiyorum . Hemen bitiyor şarjı :ağlarım:. Sizce bu sorunu nasıl halledebilirim ? Lütfen yardım :ağlarım:

NOT : Telefonun ekranında sürekli "edge" simgesi var .
 


Lacrymosa

Üye
Ekranda süreki E harfi olması Samsung'un uyuz olduğum şeylerinden birisi. Boşuna yer kaplıyor. Şebeke sinyallerinin yanında olsa neyse...

***

Şarj olayında yapacak bir şeyiniz yok. Yeni bir orjinal batarya almayı deneyin. Yeni bataryanızın şarjı iyi giderse eskisini geri göndererek değiştirebilirsiniz. Ya da yeni batarya almadan telefonu garantisine şarjı az gidiyor diye gönderirseniz batarya değişebilir. Bu telefonun gideceği servisin kalitesiyle ilgili.
 

blacıkrds

Üye
Benim tanıdığım alanlar war hiç böyle sorunlar olmuyor. Bunu bize soracağına aldığın yere götürüp sormalısın.. :D
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi

SIRADIŞI

Üye
bende de aynı sorunu yasıorum 2. el aldım die böledir dedim bide bana garantili oldugunu sölediler belgelerini istediğimde bi kodu numarası oldnu ve ordan yapılabildiğini sölediler ben onu nası konntrol edebilirim?
 

eko650

Üye
Telefonu alalı 4 gün oldu aldığımda tek diş şarjı vardı 1 bucuk günde bitti, şarj ettikden sonra 2 gün oldu ama sadece bir diş düştü böyle giderse 4-5 günde biter , günde 20 dakkadan fazla telle konuşuyorum ..
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
    Konu Sahibi
2-3 kere şarjı tamamen boşaltıp doldurmak işe yaradı . Konu kapanabilir :islik
 
FK5896

FK5896

Üye
mrb arkadaşlar bende samsung star wi-fi aldım 2 hafta önce. şarjı az gidiyordu bir kaç söyleneni uyguladım ve 1 buçuk 2 gün gidiyordu. geçende telefonu şarj ettim. ve şarjı dolduktan hemen sonra çıkardım akşama kadar doluydu akşam biraz nete takıldım. sonra uyudum ve şarjı 1 dilim bile düşmemişti.. sabah kalktığımda saati öğrenmek için telefonumu aldım ve çalışmadığını gördüm biran için üzüldüm bozuldu mu diye. daha sonra telefonu açtığımda şok oldum.. ! düşük pil... :( neden böyle yaptı anlamadım. ekran parlaklığı 1 de şarjın uzun süre dayanması için herşeyi yaptım... konu kapanmış biliyorum ama yardım ederseniz çok sevinirim... şimdiden tşkler..
 

jetta0854

Üye
​Bendede war aynı telefon aydır kullanıyorum şarj konusunda hiç sıkıntım yok uzun zaman gidiyor.:oke:
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Yeni nesil telefonların şarjlarıda pek az gidiyor.Nokia 6030 1 hafta gidiyordu.
 
FK5896

FK5896

Üye
ilgi gösterdiğiniz için tşk. ederim arkadaşlar. sanırım sorun bataryada..
 


Üst Alt