cilgingokay
Samsung Star "Etkinlik Yok"
arkadaslar samsung star ım var onda bir şey var etkinlik yok diye yandaki menüye koyulabiliyo ama ben masaüstünde bırakmak istiyorum ama etkinliklerin yazmıyor ajandaya birlşeyler giriyorum yinede etkinlik yok diyor takvimdede denedm neden acaba ?? nerden etkinlik oluşturuluyo ?



