Samsung Star Alanlar Mağdurmu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Antisentimental

Antisentimental

Üye
Nedense herkeste bi 5800 merakı . Sanki telefonun kasa açıklığı hiç olmamış , hiçkimsenin elinde patlamamış , dokunmatiği bozulmamış gibi .

"Yeni partlar düzeldi kardeşim !" Diyenleri duyar gibiyim .

2 Hafta önce arkadaşım aldı . Şimdi bin pişman . Kimse emin olmasın sorunsuz telefon alıcam diye .

Peki Samsung starda böyle sorunlar var mı ? Tek tük .

Kullanıyorum , seviyorum :d::d::d:
 


u295

Üye
5800 ile samsung star kıyaslaması yanlış bence çünkü 5800 symbian os 9.4 işletim sistemine sahip yani yeniliklere ve güncellemelere açık bir telefon samsung starda işletim sistemi yok sadece jawa tabanlı oyun ve uygulamaları açabilirsiniz alırken bunları göze alıp iyi tercih yapmak lazım bence;) ben s8500 wave kullanıyorum mükemmel bir cihaz hiç bir nokia yanından bile geçemez tavsiye ederim
 

didyou

Üye
    Konu Sahibi
Star'ı bilerek aldım ne olduğunu ama bazı sorunları var üstelik tek benim başımada geldi değil nette bi çok kişinin başında aynı sorunlar var.Ben sadece bunların düzeltilmesini istiyorum.Ayrıca telefon çok bellek tüketiyor yaptığı bi işlev de yok ama belleğin neredeyse %70 i gidiyor anlamadım gitti.
 

pehlione07

Üye
arkadaşım yanlız şöyle bir durumda varki,

evet nokia ya yazılım desteği çok iyi, ve yüklemek kolay,,donanım olarak stardan üstün

ancak samsung star dünyada satışı 10 milyonu geçmiş bir telfon ve samsung geliştirmesede kullanıcıları tarafından gerçekten cok iyi geliştirilen bir cihaz. Eğer biraz araştırıp flash + patch işlerine girersen, tlfonun yazılımını vede özelliklerini baştan aşağı değiştirebilirsin.

özellikle arayüz konusunda inanılmaz temalar ve efektler var

hatta birde toccodroid projesi başladıki,olurda bir sonuc alınırsa 10 sene daha kullanmayı düşünüyorum starımı =P

7 sene boyunca symbian lı bir nokia kullandım ama kesinlikle samsungun kendi yazılımı o hantal symbiandan iyidir.

link vermek kurallara aykırı değildir umarım ama zaten bu sitede yayınlanan birçok versiyon vs. nin asıl kaynağını biraz araştır derim

 

didyou

Üye
    Konu Sahibi
Madem arayüz konusunda inanılmaz efektler ve temalar var şöyle açıklayıcı bi kaynak verirmisin.
 

yusufcanusta

Üye
kesinlikle pişmanın beş para etmez nokia 5800 buna 10 çeker BEN BİR STAR MAĞDURUYUM :(((((((
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
Madem arayüz konusunda inanılmaz efektler ve temalar var şöyle açıklayıcı bi kaynak verirmisin.

pehlione07'nin verdiği link yeterince açık .

Artık şu telefonu kötülemekten vazgeç de alacak olan insanlar daha fazla tereddütte kalmasın .:d:
 

didyou

Üye
    Konu Sahibi
pehlione07'nin verdiği link yeterince açık .

Artık şu telefonu kötülemekten vazgeç de alacak olan insanlar daha fazla tereddütte kalmasın .:d:

Aldım ve sonuna kadar pişmanım arkadaşım.Telefon düzgünde sanki ben kötülüyorum.En azından millet bilsinde ne alacağını ona göre karar versin.Sorunlu,desteksiz bir telefon.Üstündeki Samsung yazısını boşa koymuşlar destek denen bişey yok.
 

yusufcanusta

Üye
Aynen katılıyorum kişisel görüşüm kendim ettim kendim buldum
 
tuna4141

tuna4141

Üye
sonuçta ne olursa olsun aletlerin sadece bir cep tel olduğu unutulmamalı kanısındayım.
herkesin eline düşmüş takoz bir 5800 dansa benim samsung wifi onlara bin basar telefonu elimde görenler bir bakabilirmiyim diyor fakat 5800 da böyle bir durum yok symbian teknolojisi olabilir fakat tel. arastırarak alanlar için bir sorun olmaz kanısındayım starın estetikliği yeter tek problemim flashının olmaması
 

volkannnnnnnnn

Üye
7 aydır samsun star wifi kullanıyorum bi yoq sıkıldım artık telefonu artık elime alak istemiyorum
 
forever262626

forever262626

Üye
dostum bende 5800 vardı altıay kullandım yeter dedirtti samsung da bişey yok diyon samsung o kadar cok modeli varki ürün yelpazesi cok geniş al bi samsung wave bak ozaman 5800 da neymiş dicen şahsen ben aldım ilk defa içime sindi bu telefon
 

yetkin35

Üye
kardeşim 5800 daha iyi yazmışın 100 tl fark var e tabe iyi olacak ;)
 

tughan50

Üye
bende corby var zaten cok fazla birsey yapmiyorum bi muzik bide wi-fi yi kullaniyorum dokunmakigde sensör yok sadece insan eli istiyor cok kolay msj cekmek ayrica wi-fi si cok hizli giriyor bolt programi sayesinde sitelere yari canli gire biliyorum acikcasi corbyi 5 aydir kullaniyorum ama hevesim hala gecmedi cok gusel bir telefon xD
 

mk.ersoy

Üye
Ben KESİNLİKLE Samsung Star dan Acayip Memnunum 5800 Kullandım Ama Samsung Star Kadar Rahat Kullanamadım Tema Sorunsa Firmware ler War Bunları Bilen Bi Kişiye Götür Yüklesin Bende WiFi lisi war Tema Olarak iPhone Teması Yükledim Rahat Rahat Kullanıyorum 5800 Diyosunuz da Ben O Telefondan Hiç Bişey Anlamadım Klasöre Girmek İçin 2 Kere Tıklamak Gerekiyo Tuşları Çabuk Bozuldu Hemen Değiştirip Star Aldım Memnunum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt