Antisentimental
Üye
Nedense herkeste bi 5800 merakı . Sanki telefonun kasa açıklığı hiç olmamış , hiçkimsenin elinde patlamamış , dokunmatiği bozulmamış gibi .
"Yeni partlar düzeldi kardeşim !" Diyenleri duyar gibiyim .
2 Hafta önce arkadaşım aldı . Şimdi bin pişman . Kimse emin olmasın sorunsuz telefon alıcam diye .
Peki Samsung starda böyle sorunlar var mı ? Tek tük .
Kullanıyorum , seviyorum


"Yeni partlar düzeldi kardeşim !" Diyenleri duyar gibiyim .
2 Hafta önce arkadaşım aldı . Şimdi bin pişman . Kimse emin olmasın sorunsuz telefon alıcam diye .
Peki Samsung starda böyle sorunlar var mı ? Tek tük .
Kullanıyorum , seviyorum



((((((