Samsung servisi rezilligi !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
Samsung servisi rezilligi !
Bundan 5 ay once götürdüm samsung wave
telefonumu
telefon cökmustu garantiye götürdüm işlenci kablosunun yandigni sölediler degiştirdiler ve sonra 2 ay once gittim servisi verdim samsung appsi güncellerken
telefon
kapandi ve işlencisi yandi yaptilar ve
telefonu
actigimda ekranda sol ati koşesinde büyük beyaz bir nokta çikti daha sonra actilar içini ekrani catlatmişlar ve benim degişim hakkim oldugu halde degişim yapmiyip ekrani degiştirdiler ve bende kavga falan ettim genede yapmadilar aldim teli daha sonra usbsinde sorun çikti götürdüm usb yerini degiştirler daha sonra 1 ay gecti pcye taktim pcyi görmedi ve degişim hakkim vardi 4 kere parca degişim talep ettim bana usb yerini degişmiş ve fazla bastirmaktan dolayi zedelendini söliyip bir daha bu usb için geldigi taktirde garanti dişi oluyucani sölediler yani degişim olucaken bahane yapip degişim yapmdilar ve
telefonun
alt kismininda sol altinin zenelendigini gördüm o kadar para verip aliyoruz güvenip ve servisteki teknisyenler
telefonu
kendi mali gibi kulanmaktalar bunu size sölemek istedim çünki sizlerde ne paralar yatiriyorsunuz yazik günah artik
telefonunuzu
verirken her yerine bakin ve ciziksizdir diye yazdirin ve 4 parca degişti halde degişim olmadigi içinde cidden rezillik garanti şartlarina uymayan bir teknik servis !
 


furkey

Üye
samsungu zaten firmadan saymıyorum ben yaptıkları şerefsizliğin önde gideni...
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
samsung u korumak adına değilde ben başıma geldiği için söylüyorum

değişimde gerekli şartlar

1 - cihaz aynı hatadan dolayı 3 defa servise gidip servis raporunda aynı hatadan dolayı (örnek : ekranı değişti) diye yazıyorsa fişlerinizde değişim hakkınız vardır

2 - cihaz farlı hatalardan dolayı (örnek : parça değişimi) 5 defa servis raporuna maruz kaldıysa değşim hakkınız yine vardır

yanı demem o ki aynı hatadan 3 farklı hatalardan dolayı 5 kez aynı hatayı yaptıgında değşim haklarınız olur

ayrıca 15 gün iş gününü geçtiğinde (hafta sonları ve resmi tatiller hariç) servisten cihazının aynı özelliklerini taşıyan bir cihaz talep edebilirsiniz vermek zorundalar cihaz yok elimizde diyebilirler yaygara cikartın sorun çözülür

arkadaşın konusunda anladığım kadarı ile 4 defa farklı hatalardan dolayı servise gitmiş ve hepsindede farklı hatalardan dolayı farklı parçalar değişmiştir bu durumda değişim hakkınız yoktur eger bir kere daha arıza yaparsa ve elinizdeki servis fişlerinin hepsinde ( 5 inde ) farklı işlemler yapıldıgını kanıt edebilecek durumda oldugunuzda cihazını değişirler

benim cihazımı burada herkes bilir okadar rom attım okadar işlem yaptım defalarca bozuldu ( benden kaynaklı ) ama yinede cihazım her 5 defa farklı arızaları yaptılar diye değiştiler ilk aldıgım cihazdan sonra bu benim 3 üncü cihazım yanı servisin bana hiçbir yanlışı olmadı

durumu iyi idraketmek gerekir yasal haklarınızı iyi bilmeniz gerekir
 
  • Beğen
Tepkiler: afsim
cewikkuwwet01

cewikkuwwet01

Üye
Bundan 5 ay once götürdüm samsung wave
telefonumu
telefon cökmustu garantiye götürdüm işlenci kablosunun yandigni sölediler degiştirdiler ve sonra 2 ay once gittim servisi verdim samsung appsi güncellerken
telefon
kapandi ve işlencisi yandi yaptilar ve
telefonu
actigimda ekranda sol ati koşesinde büyük beyaz bir nokta çikti daha sonra actilar içini ekrani catlatmişlar ve benim degişim hakkim oldugu halde degişim yapmiyip ekrani degiştirdiler ve bende kavga falan ettim genede yapmadilar aldim teli daha sonra usbsinde sorun çikti götürdüm usb yerini degiştirler daha sonra 1 ay gecti pcye taktim pcyi görmedi ve degişim hakkim vardi 4 kere parca degişim talep ettim bana usb yerini degişmiş ve fazla bastirmaktan dolayi zedelendini söliyip bir daha bu usb için geldigi taktirde garanti dişi oluyucani sölediler yani degişim olucaken bahane yapip degişim yapmdilar ve
telefonun
alt kismininda sol altinin zenelendigini gördüm o kadar para verip aliyoruz güvenip ve servisteki teknisyenler
telefonu
kendi mali gibi kulanmaktalar bunu size sölemek istedim çünki sizlerde ne paralar yatiriyorsunuz yazik günah artik
telefonunuzu
verirken her yerine bakin ve ciziksizdir diye yazdirin ve 4 parca degişti halde degişim olmadigi içinde cidden rezillik garanti şartlarina uymayan bir teknik servis !


şimdi dümdüz küfüre başlayacağım ceza alacağım işte bu yüzden samsung telefonlara para verilmez çok rezil bir firma özelliklede Türkiye müşteri desteği ve teknik servisi konusunda anca bu kadar rezalet bir firma olabilir kardeşim hiç muhattap olma o rezil adamlarla internetten biraz araştır istersen tüketici hakları mahkemesine ver eşşek gibi değiştirrler yenisiyle bunlar sadece ondan anlıyor millet dört gözle samsung galaxy s3 ü bekliyor gelse nolacak isterse s5 i çıksın rezalet aynı rezalet yeterki bozulmasın elinizde patlar

---------- Eklendi @ 22:53:38 ---------- Yazıldı @ 22:50:17 ----------

samsung u korumak adına değilde ben başıma geldiği için söylüyorum

değişimde gerekli şartlar

1 - cihaz aynı hatadan dolayı 3 defa servise gidip servis raporunda aynı hatadan dolayı (örnek : ekranı değişti) diye yazıyorsa fişlerinizde değişim hakkınız vardır

2 - cihaz farlı hatalardan dolayı (örnek : parça değişimi) 5 defa servis raporuna maruz kaldıysa değşim hakkınız yine vardır

yanı demem o ki aynı hatadan 3 farklı hatalardan dolayı 5 kez aynı hatayı yaptıgında değşim haklarınız olur

ayrıca 15 gün iş gününü geçtiğinde (hafta sonları ve resmi tatiller hariç) servisten cihazının aynı özelliklerini taşıyan bir cihaz talep edebilirsiniz vermek zorundalar cihaz yok elimizde diyebilirler yaygara cikartın sorun çözülür

arkadaşın konusunda anladığım kadarı ile 4 defa farklı hatalardan dolayı servise gitmiş ve hepsindede farklı hatalardan dolayı farklı parçalar değişmiştir bu durumda değişim hakkınız yoktur eger bir kere daha arıza yaparsa ve elinizdeki servis fişlerinin hepsinde ( 5 inde ) farklı işlemler yapıldıgını kanıt edebilecek durumda oldugunuzda cihazını değişirler

benim cihazımı burada herkes bilir okadar rom attım okadar işlem yaptım defalarca bozuldu ( benden kaynaklı ) ama yinede cihazım her 5 defa farklı arızaları yaptılar diye değiştiler ilk aldıgım cihazdan sonra bu benim 3 üncü cihazım yanı servisin bana hiçbir yanlışı olmadı

durumu iyi idraketmek gerekir yasal haklarınızı iyi bilmeniz gerekir


değerli kardeşim güzel açıklamışsın ama işte aynı hatadan 2 kere değişim yapınca 3. değişimi yapmamak için her rezilliği yapıyorlar müşteri hattını aradığında utanmadan seni servise yönlendiriyorlar farklı 4 kere değişim olduğunda da 5. yi değişmemek için her türlü ..... noktalı yere en kötü ne aklınıza geliyorsa koyun yapıyorlar

iki kere samsung wave kullandım birincisinde servis ve müşteri ilişkileri uzmanıyla başım belaya girecekti ikinciside arıza verince hemen sattım

---------- Eklendi @ 22:55:04 ---------- Yazıldı @ 22:53:38 ----------

bunun gibi yüzlerce şikayet var işte bizim insanımız hakkını aramayı ya bilmiyor ya da uğraşmak istemiyor bu kadar şeref fakiri bir firmadan çöp bile almam artık
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
haklisiniz ne diyeyim ama benim basima gelmedi boyle demekki servisten servise fark var benim servis istanbul avcilar servisi cok ilgileniyor bir dedigini ikiletmiyor artik obur servisler ne yapiyorlar bilmiyorum
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
Samsung işkence iphone verilen paralar helal cidden
 
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
valla en iyi telefonlar onlar olunca parasını hakkını verince normal oluyo tabi htc desen arayüzü karışık yaramaz nokia desen bitti sony desen yeni yeni lg desen belirsiz
 

furkey

Üye
valla en iyi telefonlar onlar olunca parasını hakkını verince normal oluyo tabi htc desen arayüzü karışık yaramaz nokia desen bitti sony desen yeni yeni lg desen belirsiz

Hocam çok özür diliyerek affına sığınarak ve yanlış anlaşılmamasını umarak şunu soruyorum: Sen HTC Sense 3.6 yı 4.0 ı denedin de mi karışık diyorsun? Sony Xperia Arc filan aldın mı hiç eline? Profesyonel tasarıma yeni yeni sözünü söylerken neye dayandın? LG Optimus vs. denedin mi? Belirsiz olan tarafları nedir?

Son olarak sadece sense ile iphone un arayüzünü karşılaştırmak istiyorum: iPhone un homescreen i yok. Sırf bunun yüzünden alınmaz yani o derece. İnsanın ruhunu dinlendirebileceği kilidi açıp kapatacağı bi ekran yok. (Ne alaka kardeşim deme küçük birşey ama önemli bişeydir. Hissetmeyebilirsiniz ama profesyonel bir fotoğrafçının samoled renkleri rahatsız edici derece sahte demesi gibi bişey bu.) Karışıktan kastın nedir hocam mesela?
 
  • Beğen
Tepkiler: afsim ve Skaptan
ozan2020

ozan2020

Üye
    Konu Sahibi
Kullaniciya bagli zaten daha samsung almiycam bende samsung galaxy s 2 var elden çikarmaya bakiyorum
 

nurettinist

Üye
servisten servise fark ediyor. ben de telefonu verdim kadıköyde servisine 4 ay kadar durdu yapıldı diye gönderdiler ve bu telefon için 4 defa geri gönderdim tamir olmadı diye. aynı teknik servise (kadıköy samsung servisine) fotoğraf makinesini verdim 2 defa geri yolladım. birinde vidasını takmamışlar birinde de flaş ışık almaması için bir parçasını takmamışlar.

aynı fotoğraf makinasını daha öncede üsküdardaki servisine göndermiştim 1 hafta olmadan güzelcene tamir etmişlerdi.

kadıköyde ki samsung servisine bakan firmanın ismi "DESTECH BİLŞİM" dir.. internet adresi de mevcuttur
bu firmaya kesinlikle cihazınızı yollamayın. arkadaşın başına gelen sizinde başınıza gelir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt