MoonLife01
Üye
Samsung Garanti
Merhaba arkadaşlar bundan 2 ay önce galaxy S5'imi garantiye verdim Telefonum kendi kendine kapanıyor acılmıyordu Samsung türkiye garantiliydi telefon 2 hafta sonra geldi Giriş soketi deişmiş iç kulaklık degişmiş son yazılım güncelenip verildi. Akşama telefon yine aynı şekil oldu sabah götürdüm geri gün sonuna halledilcek dediler (kayıt yapmayıp eski kayıtla devam ettiler) saat 4 gibi gittim ikindin ile telefonu sadece yazılımı güncelleyip geri vermişler akşama geri bozuldu. Sabah gittim geri verdim yeni kayıt açtılar telefon 1 hafta sonra (Ekran değişmiş Home tuşu yapılmıştı) Almaya gittigimde servis elamanı telefonu veridiginden elinde home tuşu çalışmıyordu 1 saat bekleme ile home tuşunu yaptılar ve eve gittim telefon güzeldi ama çok şarj gidiyordu araya bayram filan girdi götüremedim aradan 3 hafta geçti ve telefonum yine aynı şekilde kapanıyor ve açılmıyor. yarın götürüp iade istiyecem.
Sizce tüketici haklarını başvurup öylemi götürsem yoksa telefonu verdikten sonramı başvursam.
? bana yardımcı olun arkadaşlar.
Dün havaalanında bozuldu rezil oldum çok lazım bir andı, havaalimanında o servis elemanlarının veya sekreterlerinin birini görseydim alır kafasını uçagın pervanesine sokardım o kadar sinirliydim yani.
Sizce tüketici haklarını başvurup öylemi götürsem yoksa telefonu verdikten sonramı başvursam.
? bana yardımcı olun arkadaşlar.
Dün havaalanında bozuldu rezil oldum çok lazım bir andı, havaalimanında o servis elemanlarının veya sekreterlerinin birini görseydim alır kafasını uçagın pervanesine sokardım o kadar sinirliydim yani.