Samsung S8003 Jet windowslive posta kutusu ayarı

Sponsorlu Bağlantılar

oguzaydin06

Üye
merhaba,
avea hat kullanıyorum ayarları dediğiniz gibi 3 kere yaptım ama bir türlü bağlanamadım.bağlantı başarısız diyor neden acaba?nete giriyorum ama burdan mailleri alamıyorum :(
 


Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
slm kardes sana zahmet samsung d900i icinde posta ayarlarını gondersene bılıyorsan
 

ifnT

Üye
Ben anlatılan ayarları yaptım. Mesajları okumada problem yok ama göndermeye gelince bağlantı hatası diyor malesef :/
 
ardua

ardua

Üye
abi allah razı olsun hiç bi yerde yapamadım hep hata veriyodu facebook mobile upload yapamıyodum yani yapıyodumda pcde yapmış gibi oluyodu sana nasıl teşekkur etsem azdır
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Saolasın .
 
Venqeful

Venqeful

Üye
Biraz çabuk oldu ama hallettim :)
smtp port 25 olarak kalıyor ve hemen altındaki güvenli bağlantıyı TLS olarak seçiyoruz diğer ayarlara hiç dokunmuyoruz onlar aynen arkadaşımın anlattığı gibi kalıcak... Artık cepten mail alıp gönderebilirsiniz :oke:
Çok teşekkür ediyorum arkadaşım telefonu alalı 1 buçuk ay oldu baya araştırdım mail olayını bulamadım burada buldum iyiki varsınız...

---------------------------------------------------------------------------
merhaba yukarıda belirttiğin gibi ayarkadım fakat aynı şekilde bağlantı başarısız uyarısı alıyorum. Mailler inbox'a düşüyor ama ben gönderemiyorum. Bu telefonun GPS ve mail konusu hiç kullanılabilir değil galiba. E63 daha basit ve uygulanabilir.

-----------------------------------------------------------------------------

Öncelikle belirteyim benim telefonum SAMSUNG PİXON M8800 ve mail alıp yollamada hiçbir sorun yaşamıyorum.. Konu samsung s8003 Jet, burdaki ayarlar benim telefonumun modeline uyduğu için yazıyorum...
Ayarlarım aynen aşağıda anlattığım gibidir... (Bende çok uğraştım ve bu ayarların birini bile yanlış girerseniz çalışmıyor)

HESAP ADI : İstediğiniz bir adı yazabilirsiniz
SMTP SUNUCUSU : smtp.live.com
SMTP PORT : 25
GÜVENLİ BAĞLANTI : TLS
GELEN SUNUCU TİPİ : POP3
POP3 sunucusu : pop3.live.com
POP3 bağlantı noktası :995
APOP oturum açma : İşaretlemeyin
GÜVENLİ BAĞLANTI : SSL
İNDİRME SINIRI : 500
IMAP4 GELEN EPOSTA : yeni
ALMA SEÇENEĞİ : sadece konu
SUNUCUDA TUT : işaretleyin
ADRESİM : windowslive uzantılı mail adresinizi yazın msn ve hotmail uzantılı adresleride denedim oluyor kullanıyorum..
KULLANICI ADI : mail adresinizi olduğu gibi yazın
PAROLA : mail adresinizin kodu
SMTP ÖNCESİNDE POP : işaretlemeyin
SMTP KİM. DEN. : işaretleyin
POP3 / IMAP4 İLE AYNI : işaretleyin
KULLANICI ADI : boş bırak
PAROLA : boş bırak

HATTIM VODAFONE E POSTA PROFİLLERİ KISMINA GELİN SIRASI İLE..
VODAFONE WAP
VODAFONE MMS
VODAFONE ISP
VODAFONE LİVE
OLMASI GEREKİYOR SİZ BUNLARDAN EN ÜSTTEKİNİ İŞARETLEYİN YANİ VODAFONE WAP...

aynısını yapın oluo
 

ege_

Üye
kontor yok gitmiyo

----------Eklendi @ 18:20:20 ---------- Yazıldı @ 18:19:29 ----------

kontor yoktur bendede öyle dedi
 


Üst Alt