Samsung Omnia M'yi Duyurdu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
doctorrr

doctorrr

Üye
Varsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.
hadi buyrun :D
 


aleranol

aleranol

Üye
adam fansungcu arkadaşlaar. wp markette nokianın kendi mekanı var samsung? Nokia wpnin başını çekiyor samsung? haftada bir telefon çıkarıyor ne kadar çok sayı o kadar satış diye ama nokia ya bak. Adamamım lenneth sen symbian bölümde de boy gösteriyordun ne oldu artık giremiyormusun yoksa? Sanırım s^3 cüler seni benzetmiş. Git başka forumları kirlet burası adam gibi bir forum. Adam ram felan diyo. Söyle bakalım alicaaan sgs2 ile sgs2 skyrocket arasındaki fark ne? Aynı.

---------- Eklendi @ 14:10:03 ---------- Yazıldı @ 14:07:43 ----------

Bide şu lenneth in açtığı konulara bakın. Sanki küçük nokia vurup kaçmış
 
klongs

klongs

Üye
sgs 2 de lte olmadigi icin sgs sky rocket var lumia 800 lumia 900 gibi :okey:
 
theposies

theposies

Üye
Varsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.
el ele el ele verin çocuklar :bira:
 
aleranol

aleranol

Üye
SGS2 lte ne o zaman? hd ne? Yapma yav parça parça koymuşlar. Hepsi de birbirinden pahalı. Nokianın ise hepsi ayrı seviye ye hitap ediyor.
 
klongs

klongs

Üye
ya cortex a9 lte desteklemiyor qualcomm s3 destekliyor ve sgs2 skyrockette qualcomm s3 var
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
aleranol

aleranol

Üye
Valla samsung iyi ya bi ondan bi ondan. Sonra da gelsin lenneth işte şu da bu da nokia dda ne var?
 

Lenneth

Üye
Varsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.

:zuhaha:

Gorduk WP8 i :zuhaha:

Cihaz daha turkiye yi goremeden destegi kesildi :ehe
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Çok komiksin evlat.
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Kötü bi cihaz bence.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Bir an WP8'li cihaz mı geliyor diye aceleyle başlığa girdim.
Sonuç: Hüsran.

WP 7.5 -> :(
Süper Amoled -> :)
4" ekran -> :)
1 Ghz -> :(
384 MB Ram -> :(
5MP -> :(
Muhtemelen diğer özellikler -> :( x Diğer özellik sayısı

Toplam eşittir = İki artı, bol eksi = Hüsran = Ekim 2012'yi beklemeye devam...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt