Samsung Omnia M'yi Duyurdu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Omnia M'yi Duyurdu
Samsung, Omnia M'yi duyurdu!

Samsung, Windows Phone işletim sistemine sahip Omnia M akıllı telefonunu duyurdu.




Son yayınlanan haberler, Windows Phone'un mobil şirketler tarafından fazla desteklenmediği yönündeydi. Windows Phone fazla ilgi görmüyordu ve son duyuruya göre
Windows Phone işletim sistemi geliştiricilerinin yüzünü güldüreceğe benziyor.
Samsung, Windows Phone destekli yeni telefonu Omnia M'yi bugün itibari ile duyurdu.Telefon özellikleri ise şöyle; Omnia M, 4 inçlik Super AMOLED ekrana sahip. Ayrıca telefonda 1 GHz işlemci, 384 MB RAM ve 4GB dahili hafıza bulunuyor. Telefon, Microsoft'un mobil işletim sisteminin yeni sürümü Windows Phone 7,5 ile çalışacak. Samsung Omnia M, 5 megapiksel çözünürlük sunan arka kamerası ve 1,3 megapiksel çözünürlüklü ön kamerası bulunuyor.

Diğer özelliklerine gelince telefon, AllShare paylaşım hizmeti, Music Hub müzik servisi, Photo Studio fotoğraf düzenleme uygulaması ve ChatON iletişim servisi, telefonun yazılım özelliklerine sahip. Samsung Omnia M'nin kısa bir süre içinde Avrupa'da satışa sunulması bekleniyor. Cihazın fiyatı hakkında ise henüz bir bilgi verilmemiş.




 


Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
bu ne ya? samsung önce 512'likleri çıkardı şimdi 386'ya düşürdü ramleri, 1,4 ghz yerine 1 ghz işlemci de cabası.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Samsung bu kafayla 128 MB RAM'e de indirir. :D Hiçbir Lumia'nın yanından geçemez bu, Lumia 610 dahil.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Ehehehe :D çok güldüm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Samsung un bu haftaki telefonu bu demek ki.
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr, Cihanî Sultan ve OttomaN TigeR
theposies

theposies

Üye
ee haftada bir telefon çıkarınca buöyle oluyo abi :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
zırt pırt telefon çıkıyor arkadaş ya bi htc bi samsung sonra adam diyoki hani bize güncelleme bunlarda diyoki onun üstüne 2398573298498723592365 tane cihaz ürettik :vur
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:zuhaha: alem adamsın abi ya
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
samsung da zaten olabildiğince sündürüyor modelleri :)

örneğin:

galaxy s
galaxy s2
samsung galaxy s2 skyrocket hd 4g lte :ehe
 

Lenneth

Üye
Samsung yerine uzerinde Nokia yazsa " vay be harika telefon, kral olacak , Nokia en iyisi iphone android neymis !!!1111" diyecek adamlar gelmis bu telefonu kotuluyor.

1 ghz 384 mb ram ile geliyor 610 bile daha iyidir yazmislar bide

610 da 3.7 tft ekran, 800 mhz islemci 256 mb ram bulunuyor nasil daha iyi olacakmis ?
Omnia M 384 mb ram, 1 ghz islemci 4 inch super amoled ekran , daha duzgun bir tasarimla geliyor. Aa pardon unutmusum, Nokia nin adi yeterdi degil mi :ehe
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Samsung yerine uzerinde Nokia yazsa " vay be harika telefon, kral olacak , Nokia en iyisi iphone android neymis !!!1111" diyecek adamlar gelmis bu telefonu kotuluyor.

1 ghz 384 mb ram ile geliyor 610 bile daha iyidir yazmislar bide

610 da 3.7 tft ekran, 800 mhz islemci 256 mb ram bulunuyor nasil daha iyi olacakmis ?
Omnia M 384 mb ram, 1 ghz islemci 4 inch super amoled ekran , daha duzgun bir tasarimla geliyor. Aa pardon unutmusum, Nokia nin adi yeterdi degil mi :ehe

Windows phone konusunda Nokia yla yarışamaz samsung.. Bem galaxy s3 ü bile sevmiyorum ayrıca herkesin kendi görüşü burdan gelip böyle alaycı kinayeli yorum yapıcana bence güzel telefon dersin kimse de üstüne atlamaz ne diyon demez rahat ol.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Samsung yerine uzerinde Nokia yazsa " vay be harika telefon, kral olacak , Nokia en iyisi iphone android neymis !!!1111" diyecek adamlar gelmis bu telefonu kotuluyor.

1 ghz 384 mb ram ile geliyor 610 bile daha iyidir yazmislar bide

610 da 3.7 tft ekran, 800 mhz islemci 256 mb ram bulunuyor nasil daha iyi olacakmis ?
Omnia M 384 mb ram, 1 ghz islemci 4 inch super amoled ekran , daha duzgun bir tasarimla geliyor. Aa pardon unutmusum, Nokia nin adi yeterdi degil mi :ehe
nokia lumia 610 u üstün tutmamızın nedeni malzeme kalitesi kardeşim...aha samsung yapıyoda ne oluyo hergün birer ikişer model..kalitesiz adi cihazlar...
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Varsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt