doctorrr
Üye
hadi buyrunVarsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.

hadi buyrunVarsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.

el ele el ele verin çocuklarVarsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.

ya cortex a9 lte desteklemiyor qualcomm s3 destekliyor ve sgs2 skyrockette qualcomm s3 var
Varsayalim bu cihaz su anda lumia610 ve 710 dan daha iyi. Peki yil sonunda lumia serisi wp8 guncellemesini aldiginda bu cihaz da alicak mi yoksa bu cihazi alanlar elele basbasa oturup lumialari mi seyredicek.



Çok komiksin evlat.
mod bey uyarıyı çakmıştır heraldeNokia pisligin teki cikti riza baba.
burda mod kim
ali ustaa!!!!
mod bey uyarıyı çakmıştır heraldeburda mod kim
ali ustaa!!!!

Buyur gardaş bi sorun mu vardı? Ali abi gelene kadar ben bakıyom buralara
mod bey uyarıyı çakmıştır heraldeburda mod kim
ali ustaa!!!!

nokia diyor pisliğin teki diyorBuyur gardaş bi sorun mu vardı? Ali abi gelene kadar ben bakıyom buralara![]()

nokia diyor pisliğin teki diyor![]()
![]()

Espri yapmış Yunus'um
nokia diyor pisliğin teki diyor![]()
![]()
