Tekrardan selamlar,
Ben uzun yıllar Nokia kullandım, nokia gerçekten kaliteli telefon ve piyasada en cok yedek parca ve yazılımı bulunan marka. Kullanımı kolay ve şık telefonlar. Tabi nokia'nın da her modeli değil. ben en son 6120 kullandım ve hayatımda kullandıgım en iyi telefondu. İlk ben almıştım onu şehre geldiginde ve bu yaz malesef Samsung Monte'ye gectim. Nokia'nın 6120 classic modeline otuz metreden yaklaşamaz bile..
Telefon alırken bence dikkat edilmesi gereken nasıl kullanılacagı.
Ben mesela , süreki kurcalarım, yazılım yüklerim, güncelleme yaparım, pc ye baglar webcam yaparım vs vs. Kamerasını cok kullanırım.
Ancak gel gör ki bunları seven biri yanlışlıkla monte'ye düştü. Nokia modellerinde modifiye olayı mumkun ancak samsung da maalesef hic yazılım destegi yok. Android olanı da Java olanı da yanı. Samsun modeli sokaga atıyor sonra takip etmiyor.
En basit örneği , samsung servislerinin cıkan firmware ( guncelleme ) den bile habersiz olması.
Neyse , burada telefon alacaklara onerım, kesinlikle kullanış amacınıza gore telefon alın.
Monte güzel ; şık, java oldugu ıcın hızlı başka bir özelliği yok. Kamera dersen sıfır. benım 2 MP nokia ondan yüzkat iyi çekiyor. Flash dersen yok. Yazılım destegı dersen sıfır. Ek program vs dersen yıne sıfır. Ha unutmadan tek ıyı tarafı dokunmadtık ekranı cok hassas ve kullanışlı.
Yanı samsung alacaklar, telefonlarını sadece , Alo demek ıcın alsınlar.