Samsung ( Jet - Monte - Star )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kezmanxx

Üye
    Konu Sahibi
Samsung ( Jet - Monte - Star )
Merhaba Arkadaşlar .

Ben Samsung Güzel Bi Dokunmatik Telefon Almak İstiyorum .
Düşüncelerim Bu 3 Telefondan Yana
Özelliklere Baktıgımda Monteyi Direk Eledim Flash Olmayısı , 3.5 Mp Kamerası Olması Hoşuma Gitmedi
Star ve Jet Arasında Kaldım . Jet Gözüme Daha Hoş Gitti
Sizin Önerilerinizi Ve Bu 2 Telefonun Sıfır Fiyatlarını Söylerseniz Çok Memnun Olurum

İyi Forumlar
 

enaa_881

Üye
kardeş onlarında ekran dokunmatiği kötü bence monte almalısın

----------Eklendi @ 21:00:52 ---------- Yazıldı @ 21:00:24 ----------

haa monte istemem diyosan jet daha iyi gibi
 

kezmanxx

Üye
    Konu Sahibi
Bende Jette Karar Kıldım Kardeşim
Tavsiyeleriniz İçin Çok Teşekkürler
Birde Fiyatları Konusunda Yardımcı Olursanız
Daha Çok Sevinecegim
İyi Forumlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...