samsung i550w sertifika sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

hackersamet_112

Üye
    Konu Sahibi
samsung i550w sertifika sorunu
iyi günler arkadaşlar sizden biraz yardımınızı istiyecem


samsung i550w aldım 2 hafta kadar önce telefon s60 rd 9.1 şimdi telefona ne proğram yüklersem yükleyeyim sertifika hatası uygulama sağlayıcısıyla görüşün diyor bi sürü signed işlemi var hepsine teker teker baktım fakat ne siteye üye olabildim nede bi sertifika alabildim bazı yöntemler telefona proğram yüklenerek oluyor ama tel e hiç bir proğram yüklenmediği için o yöntem de olmuyor hiç bir şey yapamıyorum bana sertifka aldırabilecek arkadaşa ödül verecem lütfen bana yardım edin ama biliyorsanız yarıdm lütfennnn yardımlarını bekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: kemal atakan ve ihsanabi


martaval

martaval

Üye
Al bakalım:
İndireceğiniz programlar:

HelloCarbide(Gizli Sistem Dosyalarını Açmak için)
OS 9.2 için installserver.exe (Bütün Signed Unsigned programları yüklemek için exploit)
X-plore 1.22 (Dosya Yöneticisi)
RomPatcher (Mod Yapmak için örneğin kamera sesi kapama gizli menuleri-klasörleri açma gibi...)

(içinde HelloCarbide,Rompatcher,installserver bulunmaktadır)

(X-plore 1.22) (Sertifika sorunu vermiyor.Bunu kullan)

Uygulaması:

X-plore 1.22 yi ve HelloCarbide programlarını indirip kurun.installserver.exe yi de sd karta atın.

X-plore programını açın.0'a basın dört seçeneneği de işaretleyin(Bu seçenekleri işeretlemek gizli klasörleri görmenizi sağlar yani bin klasörü gibi).X-plore'yi arkaplanda açık bırakın.Menuye girin ordan yüklemelerden HelloCarbide i çalıştırın.options > menu 1 i seçin işlem bitene kadar yes i tıklayın.kimisinde 1 kerede bitiyor kimisinde 18. de(Bizde 18 de).şimdi telefonu yeniden başlatana kadar hiçbir program çalışmayacaktır.Arkaplanda açık bıraktığımız X-plore programına geri dönüyoruz.Menu tuşuna basıp beklediğinde çalışan programları gösteriyor.

X-plore programına döndüğünüzde hafıza kartınıza girin genelde E: olur.Oradan karta yüklediğimiz installserver.exe dosyasının üzerine gelin ve 2 tuşuna basarak dosyayı kesin.C:\sys\bin klasörüne gelin ve yapıştırın oraya.Telefonu yeniden başlatın.

Artık Unsigned bütün yazılımları SERTİFİKA sorunu olmadan yükleyebiliyor olmanız gerek.

Artık ödül olarak da ne verirsin bilmiyorum.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: HrN#19
adrias

adrias

Üye
yanlışın var dostum bu telefon s60 3rd 9.2 9.1 değil
 

hackersamet_112

Üye
    Konu Sahibi
ben 9.1 die bilirdum her neyse ama arkaşım senin yverdiğin yöntem işa yaramıyor nie onuda söyliyeyim hellokerbidede menu 1 diyince hiç bir şey çıkmıyor
 

hackersamet_112

Üye
    Konu Sahibi
olmuyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr arkadaşlar hello kerbide de menu 1 e tıklıyorum ama hiç bir şey olmuyor lütfen birisi samsung için şu olayı çözsün allah rızası için yardım edin
 

emrah35izmir

Üye
Kardeşim süpersin vala oldu allah razı olsun samsung i450 varbende sayende artık program yükleye bileceğim....:))))))
 

hackersamet_112

Üye
    Konu Sahibi
olayı çözdüm yapamayan yazsın buraya
kesin çözüm yaptım
 
vdere

vdere

Üye
benimkinde işe yaradı
büyük bir sorundan kurtardın Allah razı olsun
 

sedat377

Üye
merhaba arkadaşlar hellocarbide menü1 bastım yes yes 15 20 kere bastım uyg kapandı.... installserver uygulamasını hafıza kartından (2) ile kesip C:sys bin klasörüne kopyala diyosunuz bende bu C:sys olarak görünüyor ve stop Can't open file : altta C:\sys\installserver.exe yazıyor birsey daha konu dışı ama sis dosyalarını çalıştırmıyor desteklemiyor diyor ne yapmalıyım ...
 

maxellmaxell

Üye
bu ttelefonun kamera sesini nasıl kapatırız
 

phrasele

Üye
merhaba ben telefonu yeni aldım.hafıza kartı içinde bir uygulama vardı signed mobile8 diye
uğraşıyorum ama yükleme hatası veriyor sebebi nedir?yardımcı olursanız çok sevinirim..sinirimi bozdu bu alet:([email protected]
 

tursuu

Üye
i550 için yaptığın çözümü anlatsan ? teşekkürler
 

skurtulmus

Üye
teşekkürler, aynen dediğiniz gibi başarılı şekilde çözüldü...
 

maxellmaxell

Üye
yahu kamera sesini nasıl pacth yapıp kapatacaz
 

!UNIVERSAL!

Üye
olayı çözdüm yapamayan yazsın buraya
kesin çözüm yaptım

bendede i550w var.HelloCarbide sendeki gibi tepkisiz kalıyor nasıl çözdüğünü anlatırsan beni büyük bir dertden kurtarmış olursun.Teşekkürler şimdiden
 

mtan1985

Üye
aynı sorun arkadaşlar i550w var bende c:sys ye installerserver i kopyalamıyor
 

lee67

Üye
slm arkadaslar aynı sorun bendede oluyordu hellocarbidee programını kaldırıp tekrar yukleyın tekrar deneyın oluyor olmassa aynısını yapın
 

garcelli

Üye
merhaba arkadaşım anlatımın çok güzel ben i550 de deniyorum baştan sona dediklerini uyguladım sadece en sonda ""C:\sys\bin klasörüne gelin ve yapıştırın oraya."" burayı yapamadım. anlayamadım da. 2 tuşuna basıp söylenen dosyayı kestim ama C nin neresine nasıl yapıştıracağımı bilemedim. burayı anlatırsan çok sevinirim.

teşekkürler.....
 


Üst Alt