Samsung Galaxy S6500 Mini Hakkında İki Soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S6500 Mini Hakkında İki Soru
Arkadaşlar görüyorum ki pek çok program ve ayar, root istiyor telefonda. Ben telefonu birkaç hafta önce aldım ve nasıl aldıysam aynen öyle duruyor. Root'tur, rom'dur o işlere hiç girmedim. Öncelikle telefona root almak için forumda hangi konuyu ele almalıyım ve özellikle de telefona root olayını yaparsam garanti dışı mı kalır? Çünkü garanti dışı kalıyorsa hiç uğraşmam.

İkini sorum da şöyle: Telefonda herhangi bir müziği zil sesi yapmayı anladım; ama herhangi bir müziği mesaj sesi yapmayı nasıl halledeceğiz? Bunu yalnızca bir kez başarabildim; ama onu da hatırlayamıyorum. Es dosya yöneticisi ile biraz karıştırdım ama çözemedim. sdcard'a attığım herhangi bir mp3 parçasını nasıl mesaj sesi yapabilirim telefonuma?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler; iyi forumlar.
 


Sarangni

Sarangni

Üye
Root garanti dışı bırakır ama servise gönderirken Stock Rom atıp göndererek bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz.

Mesaj sesi yapmak için Ayarlar / Ses / Bildirim Seslerinden yapabilirsiniz.
 
avast

avast

Üye
kardes root yaptıgında sayac var artar ama sayacı sıfırlayıp stock yuklersen gaarantiye girer tekrar
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Anladım. Garanti bitene kadar root işlerine girmem o halde. Ancak şu mesaj sesi için söylediğiniz şey olmuyor. Çünkü dedim ya herhangi bir mp3 dosyasını yapmak istiyorum diye. O dediğiniz yeri biliyorum ve telefona attığım müzikler orada görünmüyor.
 
serif55

serif55

Üye
Mesajlar a girin seçenek tuşuna basıp Ayarlar a girin en altta olması lazı Bildirim seçeneği var hocam ordan yapabilirsiniz mp3 olarak
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Arkadaşlar siz galiba ya mesajımı iyi okumuyorsunuz ya da beni anlamıyorsunuz. Ben size nereden yapılır demiyorum ki, nasıl yapılır diyorum. Telefonun her yerini kurcaladım ve birden fazla yerde, listedeki ses tonlarından birini bildirim sesi olarak seçmek mümkün. Ancak diyorum ya, usb kablosu ile telefonu pc'ye bağlayıp bazı mp3 dosyalarını attım telefona. Ve o söylediğin yerlerin hiçbirinde, o mp3 dosyalarını göremiyorum. Anladığım kadarıyla zaten telefonun standart ses dosyası da mp3 formatında değil. Zil ses yapmada sorun yok. Telefonda standart 2 tane müzik çalar var. Onlardan biriyle şarkıyı açtığımızda, seçeneklerden zil sesi olarak atayabiliyoruz; ama benim derdim mesaj sesini belirleyebilmek. Sözünü ettiğim o mp3 dosyalarından yalnızca birini mesaj sesi olarak atabilmiştim, onu da nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Ancak zaten sonradan onu da değiştirdim. Çünkü bluetooth'u aktif edince çalan bildirim sesi, o mesaj zil sesi olarak seçtiğim parçaydı. Saçma olmuştu yani.
 
serif55

serif55

Üye
61semih adlı üyeden alintidir


dosya yonetıısıne gir klasorlerden media/audio/notifications klasoru olustur ve mesaj sesı yapmak ıstedıgın şarkıyı bu klasore kopyala
kopyaladıktan sonra mesajlara gır secenek tusuna bas oradan ayarlar,en altta zilsesi seç cıkacaktır.orada attıgın şarkıyı goreceksındır

Birde bu şekilde denermisin hocam
 
avast

avast

Üye
es file yukle o sectiriyo diye biliyorum s file yukle ayarlardan bildiim sesi sec de es file i varsayilan yap
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Dediğini yaptım. O klasörler zaten oluşturulmuş. Ancak anladığım kadarıyla, listede sadece .m4a uzantılı dosyalar görünüyor. Bu sebeple .mp3 uzantılı dosyayı .m4a'ya dönüştürebilirsem, eminim sonrasında listede görünecektir. Şimdi örneğin facebook'un bildirim ses dosyasını (ki .m4a uzantılı) başka yere taşıdım. Sonrasında bildirim sesi listesini kontrol ettiğimde, artık orada o dosyanın adını göremedim. Bu da hipotezimi doğruluyor. Tabii sonrasında o dosyayı aynı yere kopyaladığımda, telefonu yeniden başlatsam bile artık listede görünmüyor ama... Bakalım elbet bir çaresini bulurum. Teşekkürler.
 
serif55

serif55

Üye
:rica: işinize yaradıysa ne mutlu ;)
 
Silinen Üye 484994

Silinen Üye 484994

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bir ekleme yapayım. Play Store'den Tone Picker adlı uygulama kurulduktan sonra, telefonun o ayarı tekrar açılıyor. Yani bildirim veya zil sesini değiştireceğiniz zaman, ekrana gelen pencerede "Android Sistem, Es Dosya Yöneticisi, Tone Picker" diye üç ayrı seçenek çıkıyor. Es Dosya Yöneticisi ya da Tone Picker seçilirse, istenilen parça, zil sesi olarak atanabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: serif55
serif55

serif55

Üye
Bir ekleme yapayım. Play Store'den Tone Picker adlı uygulama kurulduktan sonra, telefonun o ayarı tekrar açılıyor. Yani bildirim veya zil sesini değiştireceğiniz zaman, ekrana gelen pencerede "Android Sistem, Es Dosya Yöneticisi, Tone Picker" diye üç ayrı seçenek çıkıyor. Es Dosya Yöneticisi ya da Tone Picker seçilirse, istenilen parça, zil sesi olarak atanabilir.

Bilgi ve paylaşım için teşekkürler hocam ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 484994
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt