-Andromeda-
Üye
Öyleyse iyiymiş, ama ekran da sorun yokken değişim yapmasına anlam veremedim , ya fark etmediğiniz bir sorun vardı yada fırınlanarak açılan telefonlarda olduğu için fırınlama esnasında bir hata sonucu birşey olmuş olabilir, cihazı alırken ne olduğu hakkında bilgi isteyin , seve seve ne olduğunu söylemek zorundalar :-)Resmi samsung servisi ve apple servisi
Kutunun içinden çıkan garanti kağıdında yaşıyor Servisler ismi var yetkili servisi sıkıntı yok
Ben cihazı batarya erken bitiyor diye verdim şarj adaptörü kablosu bataryası değişmiş ve adam ekranı da değişme gereği duymuş ekran siparişi vermiş ve hepsi garanti kapsamında işlem yapılıyor. Toplam değeri 1100tl civarı
Zaten ben tansu yegen mesaj artım böyle böyle Servis benim bataryası değişmiyor diye açık bir şekilde anlattım tansu bey bana dediki bunu bana mail olarak yolla dedi yolladım ordan yetkili kişilere tansu bey iletti beni bir kadın aradı ne zaman vermiştiniz dekan hangi servise vermiştiniz felan diye sordu 2 3 ay önce vermiştim bana batarya yi değiştirmeden geri verdiler sorunum hala devam ediyor felan dedim .
Tamam dedi kadın ne zaman tekrar servise verebilirsiniz dedi bende dedim yarın veririm dedim kutusu ile birlikte herşeyi verdim başarı teknik servisine kadın oraya mail attı cihazımla hemen ilgilendiler gerekli testler yapıldı mail ile takip ediliyor benim cihaz suan